Hlavní obsah

Uzdravení je možné v řádu milivteřin

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

I zázraky se dějí. Jen musíme zjistit za jakých okolností je zázrak nejčastější. Až pochopíme „princip zázraku“, tak se stane ze zázraku běžná záležitost, jako je třeba dnes mobil.

Článek

Uzdravení je možné v řádu milivteřin

Už jsem to zažil více, než 10×. Něco děláte, snažíte se najít příčinu a pořád nic. Takto klidně může trvat i hodiny.
A pak najednou řeknete tu správnou větu nebo doděláte celý proces. Nebo vám to konečně docvakne. A cvak. A ihned je po problému.
Samozřejmě když se mi to stalo víc 10× za 22 let praxe, tak je jasné, že nemůžu předpokládat, že vyléčení bude takhle vždy vypadat. Ale já už nevěřím řečem: „Jak dlouho problém trval, stejně dlouho musí trvat uzdravení.“
Navíc když mám stovky případů, které se totálně uzdravily po drobných krůčcích, ale za hodinu. Klient měl problém, někdy trval i roky a postavil si konstelaci a po pár desítkách minut o něm neví.

Samozřejmě drtivá většina uzdravení trvá déle

Nechci vám vsugerovat něco, co není pravda. Ale na druhou stranu si nenechte vsugerovat, že něco nejde nebo že to musí trvat dlouho.

Když neřešíte příčinu,

uzdravení není možné. Když se k příčině začnu přibližovat, mění se potřebný čas. Co trvalo psychoanalýze 1. generace desetiletí, umíme už dnes měnit a někdy dokonce i uzdravovat za měsíce. A čím blíž jsme ke skutečné příčině, tím je to účinnější a dost často i rychlejší.

Kdy to nefunguje

Mám úplně čerstvou zkušenost. Paní se ptala na psychosomatickou příčinu, proč má estrogen tak nízký, že 2 roky už nemenstruuje. Přičemž ještě zdaleka nemá věk na menopauzu a váha též nemůže být příčinou.
A nejen já, ale i další „rádce“ jsme došli ke stejnému závěru. Že by možná mohl být problém v jejím vztahu. Ale její reakce byla „Já tady přece neřeším, proč jsem v tom vztahu byla, já chci jen vyřešit svůj estrogen“.
Ale protože nechce řešit příčinu, je odsouzena k tomu, že ji ani nemůže vyřešit.

Klasickou medicínu také nechce

„protože to chce řešit bez užívání hormonů“. Tak to snad nakonec „vyřeší“ přírodním progesteronovým krémem. Snad jí nikdo nevysvětlí, že to je taky hormon.

Když uzdravování trvá měsíce.

Často to říkají rodinní konstelatéři. Proto se u nich musí čekat na další konstelaci, třeba až 3 měsíce. Je to proto, že rodinné konstelace uvolní cestu pro samovolné uzdravení.
I když je to ohromný evoluční krok, chcete 3 měsíce čekat na úlevu? Když je možnost to celé přímo udělat na místě? Sice to trvá o něco déle, ale výsledek můžete mít hned.

Já se rozhodl pro druhou možnost a tak dělám hlubinné konstelace. A u mě si můžete řešit druhou konstelaci klidně i druhý den. A to už je setsakra rozdíl v účinnosti. Zejména pro mě, který jsem ve dvou létech málem umřel, ve 20 „jen“ ochrnul a v 51 letech jsem měl mrtvičku, protože jsem sice udělal krok 1, ale nedošlo mi, že mohu udělat ještě krok 2, abych své nemoci mohl uzdravovat rychleji. A to mi došlo až díky mrtvičce a proto říkám, že ona je mým největším učitelem.

Pořád rozhodujete vy o účinnosti

Proto jsou lidé, kterým pomohlo prvních 5 minut kurzu k úžasné proměně. A pořád je velmi hodně lidí, kteří si se své uzdravení musí „vypotit“ a „vydřít“. Snad najdeme cestu, která pomůže více a více lidem k tomu, aby jejich uzdravení bylo k jádru věci a přitom rychlejší a rychlejší. Aspoň já na tom pracuji. A věřím, že stejný cíl má každý slušný psychoterapeut a aspoň ti lepší z terapeutů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz