Hlavní obsah
Seberozvoj

Uzdravovatel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: martin daniel

Stejná osoba. Ta, co vypadá starší, je z r.2019. Ta, co vypadá jako Miss, je z roku 2024.

Je moje nové slovo pro terapeuta, pokud dojde k nepřátelskému převzetí slova terapie psychoterapeutickou komunitou.

Článek

Pokud chcete zachránit svou možnost volby, podepište petici zde.
Uzdravovatelství je pak synonymem pro slovo terapie.

Lékař léčí, příroda uzdravuje

Z toho důvodu je pro psychologickou komunitu nepochopitelný fakt, že se dá pomocí konstelací a bez prášků uzdravit mrtvice nebo deprese.
A přitom stačí jen udělat volno pro přírodu, aby se ona mohla postarat o výsledek. Což je mimochodem princip konstelací. Totiž největší umění konstelatéra je dojednat cíl konstelace, pak ji postavit a pak po většinu času ustoupit stranou, aby mohla konstelace fungovat a jen v okamžiku, kdy konstelace „nejede“, tak ji „nakopnout“, aby mohla zase samospádem fungovat.

Hlubinné konstelace

vznikly, protože jsem měl mrtvičku, ze které jsem se téměř úplně uzdravil. A ačkoliv mě chytly veliké deprese (protože došlo k velkému poškození mozku), tak jsem si i je uzdravil s pomocí rodinných konstelací. A protože jsem díky svým nemocem musel dojít k hlubšímu pochopení příčin nemocí, tak jsem se rozhodl pro nový název Hlubinné konstelace.
Upozornění: Protože jsem vystudoval medicínu, držím se zásad vědy, takže dokud nebudu mít desítky uzdravených, musím trvat na tom, aby lidé, kteří berou jakékoliv léky, je nepřestávaly brát. Buď budu mít pravdu a nemocným budu moct pomoci, aby došli k uzdravení. A až PAK léky vysadí pod dohledem lékaře.
Nebo se ukáže, že vaši nemoc neumím s pomocí přírody uzdravit a pak vám zůstane záchranné lano v podobě klasické léčby. Ale bezpochyby budete cítit zlepšení vaší psychiky a pocitů.

Jak je možné, že by to někdo nechtěl?

Protože k uzdravování je třeba přijmout pravdu. Dá se to říci i jinak: Dokud nejsem pravdivý v tom, co nemoc „chce“, tak mi příroda nemůže pomoci a mě tím pádem zbývá jen pomoc medicíny. Zaplaťpánbůh za ni, protože kdyby nebylo jí a její pomoci v mých 2 letech, nedožil bych se věku, kdy jí „mohu fušovat do řemesla“.

Když např. přišel v minulosti na můj kurz muž, který neměl ženu do své třicítky a chtěl jsem mu pomoci uvidět, co dělá špatně, on místo toho viděl ve mně konkurenta, a tak nechtěl udělat nic, co by mu pomohlo, ačkoliv ženy na kurzu ho o to prosily. Ale on místo toho bojoval svůj boj a nakonec ho vedl nejen vůči mě, ale i vůči všem ženám. Protože on jim chtěl pomoci uvidět, jak moc to dělají špatně, místo toho, aby on uviděl snahu nás všech mu pomoct. Naštěstí si pak stěžoval ve své recenzi jen na mě, protože mým úkolem na kurzu je chránit všechny kurzisty i za tu cenu, že to pak odnesu já.

Druhý příklad je úspěšný. Jedna paní se na mě rozzlobila a protože měla v něčem pravdu, tak došlo k rozdělení kurzu na dvě půlky. A já chtěl rozdělení zacelit a použil jsem k tomu konstelaci. A protože paní toho nebyla schopná, tak jsem udělal svou vlastní konstelaci, aby se ukázalo, kdo je v právu. A za paní jsem vybral paní „na mé straně“. A paní se nelíbilo, co daná konstelace ukazuje. Tak se rozhodla, že chce, aby byla vidět její pravda. A postavila si představitelku za sebe z lidí, kteří byli „na její straně“.
A protože konstelace jsou objektivní technika, která ukazuje pravdu (zjednodušeno, aby článek nebyl neúměrně dlouhý), tak se ukázalo, že představitelka paní v konstelaci říká a dělá plus minus to stejné jako paní „z mé strany“. A paní musela uvidět, že jestli se chce uzdravit, musí uvidět to, co jsme říkal já a půlka lidí „na mé straně“, i když se to velice nelíbilo paní a lidem „na její straně.“
Ale protože mým cílem není mít pravdu, ale pomoct si hlavně sobě, tak jsem byl připraven na to, že by se ukázalo, že pravdu má paní.

Pravda je pravda

I kdyby byli všichni lidé proti mně, pravda zůstává pravdou. A lež zůstává lží, i kdyby jí věřili všichni lidé. Což je nepochopitelné v dnešní době, kdy mnoho lidí věří, že objektivní pravda neexistuje a kdy se za pravdu schovává názor. A z toho vyplývají bizarní bludy, jako třeba že země není kulatá nebo že ve vakcínách jsou čipy. A podobné „osobní“ bludy mají vliv na náš život možná i větší, než bludy sdílené mnoha lidmi.
Jestli jste ochotní se podívat, v čem si lžete a v důsledku poznání pravdy se uzdravit, hlubinné konstelace jsou velmi objektivní způsob, jak se moct uzdravit. Ale i přesto to v případě fyzických nemocí trvá a nemohu dát žádnou garanci, že je to možné. Ale v každém případě se můžete alespoň cítit lépe. To garantovat mohu.
Ale jestli si raději chcete lhát i za cenu svých problémů, pak ke mně raději nechoďte. Protože nejdříve musíte vidět následky svých činů. Včetně svých nemocí. A až pak, snad, budete ochotni vyměnit své nemoci za ochotu vidět pravdu.

Proč nejsem proti medicíně

Protože medicína nepracuje s pravdivostí klienta. Prostě dá prášky a nic víc po pacientovi nechce. Stačí jí, když pacient léky bere a protože jejím cílem není chronické nemoci uzdravit (to v drtivě většině neumí), ale způsobit, aby lidé s chronickými nemocemi mohli žít život zdravého člověka (to v drtivé většině umí).
A protože většina lidí nestojí o pravdivost, tak by bylo hloupé, dokonce i kdybych věděl, že umím to, co říkám (zatím pro to nemám důkazy, takže je nutno se držet při zemi a vycházet z předpokladu, že to neumím, kromě pár příkladů, které ukazují na opak, ale statisticky jsou absolutně neprůkazné), tak i v tom případě bych nabízel řešení pro pár procent lidí.

Takže musím být šťastný za existenci medicíny a za to, že kdyby bylo potřeba, tak i mně zachrání život. Protože existenci nehod nelze nikdy vyloučit. A protože i já vím, že jsem teprve na začátku cesty, tak nevím a nemohu vědět, jestli na mě nečeká má „další mrtvice“, abych se probudil ještě víc.
Takže na rozdíl od mnoha léčitelů a ezoteriků jsem velice rád za existenci medicíny včetně metod k tělu velice nepřátelských. Protože v léčbě rakoviny se musí používat léky, které pro každého jiného by byly zakázané. Protože cílem léčby rakoviny je zabít co nejvíce buněk tak, aby to člověk přežil a rakovina byla co nejvíce zdecimovaná. A pokud takováto léčba má 70% šanci, tak bych byl hloupý, kdybych ji nevyužil. I když doufám, že třeba za sto let se budou budoucí medici učit, že v 21. století, tedy v období středověku (co se týče léčby rakoviny), se používala tak drastická a tak nebezpečná léčba. Ale zatím lepší nemáme.
A kdo chce zkusit jinou možnost, může zkusit Hlubinné konstelace. Ale s tím, že nesmí vysadit klasickou léčbu, i když to znamená, že bude bez vlasů a s postižením nejrychleji se obnovujících tkání v důsledku léčby klasickou medicínou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz