Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Znovu miluji toho, ke komu jsem cítila už jen nenávist, odpor a zábrany

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Nejlépe vypoví paní, která to sama prožila. A podle mě ještě není na konci cesty. Ale už teď cítí to, co žádnými penězi nelze zaplatit.

Článek

„Tvůj článek si napsal moc hezky, ano, dá se znovu zamilovat, pokud opravdu chceš a vlastně to jde úplně samo. Já jsem tomu vůbec nevěřila, že můžu znovu milovat člověka, ke kterému jsem cítila odtah, zábrany, nenávist. Navíc jsem nechtěla na našem vztahu pracovat. Vůbec to nešlo.“

Poznámka: Když to nešlo, veškerou práci odvedl její muž. Protože on ji chtěl zpátky. Pracoval na tom rok a půl, aby její lásku získal zpět. A stal se při tom jiným člověkem. Člověkem, kterého mohla milovat a žít s ním, kdyby věřila tomu, že já se svými klienty dělám skutečné změny. Protože ona stejně jako většina lidí věřila tomu, že to nejde. Že to je jen hrané.

„Navíc konstelace mi pomohly k tomu, abych se ke všemu vrátila, vše si znovu procítila, znovu se do toho dostala, co tomu všemu předcházelo a zjistila jsem, že vše bylo jenom o mně. Kdybych to nenechala zajít takhle daleko, kdybych začala pracovat na sobě už dřív…
kdybych, kdybych..…“

Poznámka: A tak prošvihla to okno příležitosti. A stalo se to, co jsem mu říkal už od začátku: Když se k tobě nebude chtít vrátit tvoje žena, tak se prostě najde jiná, lepší. A on se chtěl pořád vrátit. Ale pak Vesmír zaúřadoval, a i když se tomu svému citu oba bránili, tak najednou zjistili, že mu nemohou vzdorovat. A ta láska byla každým dnem silnější. Až nakonec vyhrála.
A přesně tehdy ho najednou jeho žena chtěla. Ale už bylo pozdě. A tak jsem jí musel pomoci, aby to zvládla, aby zpracovala všechny své problémy spojené s novou ženou. Všechny běžné pocity, které běžně mají všechny ženy vůči svému mužovi a nové ženě, když mají pocit, že je podvedl. Ale tento muž nebyl promiskuitní. Celý rok a půl neměl sex, protože ho chtěl mít se svou ženou. A pak předtím, než měl poprvé sex se svou novou ženou, se se svou ženou rozešel jako muž od ženy, ale přitom věděl ode mě, že by bylo škoda zahodit lásku jen proto, že to tak dělají všichni. Nejtěžší bylo jí vysvětlit, že on ji má pořád rád, jen sex mezi nimi už nebude. A přestože sex s ním předtím absolutně odmítala, tak najednou ho chtěla. A jestli chcete věřit, že všichni muži jsou stejní a že všichni chtějí jen sex, tak tenhle muž ho nechtěl. On chtěl být sexuálně jen pro tu jedinou. Takhle mají vztah ve dvou plný a k tomu vztah se svou ženou, který je též plný, ale bez sexu.

„Ale všechno má být tak, jak je. Jsem teď šťastná za tohle všechno. Můžu s partnerem otevřeně mluvit, mazlit se, jezdit po výletech a držet se za ruce, scházet se, hladit se, vyplakat se mu na ramenou, být si vzájemně oporou, dívat se do očí upřímně, jezdit lyžovat, a to vše bez hádek, urážek. Být tady spolu pro děti. A to všechno díky tobě, nebýt tebe, jsme v rozvodovém řízení, hádáme se a házíme na sebe špínu, ubližujeme si a utápíme v žalu.
Miluju svého partnera a budu dál na sobě pracovat, abych byla sama sebou.
Miluju ho z celého srdce a přeju si, aby i on byl šťastný.
Miluju děti a vím, že když uvidí, že jsem šťastná já, budou šťastný i oni.
S partnerem jsme k sobě daleko blíž, než kdykoliv před tím a za to vše ti patří velké díky.
Je mi jedno co bude, užívám si to tady a teď.“

Velké tajemství

Když se přestaneme bát milovat další lidi, naše láska k té nejdůležitější osobě raketově vzroste. Jen je potřeba si uzdravit všechny své bolístky, které tomu brání.
To už paní ví. A proto je šťastná v situaci, ve které by si ostatní trhali vlasy. Protože její věta: „Miluju ho z celého srdce a přeju si, aby i on byl šťastný“, svědčí o tom, že ona už poznala skutečnou lásku. Ne tu lásku, kterou známe všichni. Ale tu lásku, která „je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá. Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy. Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy. Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá. Láska nikdy nezanikne.“ To je skutečná láska. Všechno ostatní jsou jen slabé odvary. A dobrá zpráva je, že tahle láska na vás čeká. Jen si musíte uzdravit všechny své bolesti a bolístky, které vám brání se s ní spojit.
skutečná láska vás hřeje, ať jste milováni nebo ne. A když cítíte skutečnou lásku v sobě, tak máte všechno. O tom jsou všechny ty pohádky, kterým se smějeme nebo jim závidíme. Ale tuhle pohádku můžete zažít i vy. I když musím přiznat, že pán byl výjimečný, takže nemohu slíbit, že takhle daleko se dostanete za pouhé necelé dva roky. Sice bych byl velice rád, kdybych uměl zázraky na počkání, ale já mohu být jen průvodcem, ten samotný proces musíte udělat vy. (Nebo váš manžel nebo manželka, když máte kliku.)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz