Hlavní obsah
Lidé a společnost

Martin Exner - poslanec, bývalý starosta, cyklista a kandidát do Evropského parlamentu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martin Exner

Jsem liberální a proevropský poslanec za STAN a na tomto blogu bych se chtěl podělit o své názory a myšlenky.

Článek

Ve sněmovně se věnuji jako místopředseda výboru pro bezpečnost především bezpečnosti, hybridní válce, hrozbám vlivových, psychologických a dezinformačních operací a ve výboru pro evropské záležitosti evropské legislativě a politice.

Moje cesta do politiky vedla přes občanský aktivismus, a protože mi nebylo jedno, jak naše obec stagnuje, v 51 letech jsem úspěšně kandidoval na starostu a byl jím dvě volební období.

Před Sametovou revolucí jsem pracoval jako konstruktér a po revoluci jsem přešel na zahraniční obchod v oblasti zařízení elektráren. Evropu jsem poznal pracovně, protože do většiny evropských zemí jsme dodávali nějakou vodní elektrárnu. Současně jsem projel Evropu křížem krážem na těžko na kole – z Istanbulu domů, z Barcelony domů, z Atén domů, okolo Pobaltí a další trasy.

Evropskou unii vnímám především jako ztělesnění myšlenky, že spolupráce, volný a férový obchod a solidarita jsou mnohem lepší než války, konfrontace a nenávist.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz