Hlavní obsah

ZŠ Bukovany u Sokolova-moje hodnocení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Živé firmy.cz

ZŠ Bukovany u Sokolova

Hodnocení základní školy v Bukovanech u Sokolova

Článek

V den, kdy článek píšu, chodím na školu, o které píšu tento článek do 9. ročníku. Na školu jsem nastoupil do 1. třídy v roce 2015. Škola se mi líbí, a to jak ze strany učitelů tak i spolužáku. Jo, již se stalo, že byl mezi námi nějaký problém ale nebyl nikdy velký. Než jsem šel do 9. třídy, tak se škola zcela změnila. Máme nově novou paní ředitelku a také zástupkyni ředitelky. Díky ním se vážně hodně škola změnila. Myslím si, že kdyby se nestaly ředitelkou a zástupkyní, tak by do dneška škola neměla elektronickou žákovskou knížku. Změny ale nastali i v jiném pohledu. Máme zařízené různé projektové dny od SchoolUnited. Školu musím pochválit a jsem rád, že je v Bukovanech škola a že nemusím dojíždět třeba do Sokolova. A závěrem bych rád popřál paní ředitelce školy a její zástupkyni, ať se jim ve vedení školy daří , ale také všem učitelům pevné nervy a žákům školy hodně úspěchů a samé dobré známky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám