Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky: Jsem číslo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Canva

Kariéra matky s sebou nese spoustu zajímavých úspěchů.

Článek

Milý deníčku,

můj muž (povoláním marketingový manažer) si na konci každého roku píše takové číselné shrnutí všeho, co daný rok dokázal. Řekla jsem si, že to taky zkusím a půjčím si jeho parametry úspěchu. Takže tedy:

Rok 2023

1. Počet hodin strávených prací: No, pokud se mateřství počítá jako full-time job, tak přesně 8 760.

2. Počet odbavených projektů: 1 projekt zrovna spí v mé posteli.

3. Počet vydaných knih: 0.

4. Počet přečtených knih: 0.

5. Počet naběhaných km: Když nepočítám neustálé popobíhání za tou naší malou tryskomyší, tak 0.

6. Počet km najetých na kole: 0.

Hm, sebevědomí mi to moc nezvedlo. Pro větší úspěšnost bych doplnila pár vlastních parametrů:

7. Počet litrů vypitého kafe: cca 241

8. Počet vypraných praček: cca 365

9. Počet kýblů plných nervů: 1 těžce přetékající.

10. Počet probdělých nocí: 365.

11. Počet špeků navíc: na břiše a 1 pod bradou.

12: Počet nových vrásek a šedivých vlasů: 1 1.

Tak. A hned si připadám úspěšnější…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz