Hlavní obsah

Češi hospodaří s uhlím jako haurové

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Uhlí spálí, energii prodají a do lidí, kteří to kritizují, bodají.

Článek

Na internetu se objevilo krásné video a já musím reagovat. Naše akademie věd vymyslela kondenzátory a baterie z uhlíku. Uhlí je jeho hlavním zdrojem na naší planetě. Když koukám na to video (odkaz pod článkem), tak se mi chce brečet, protože separovat z uhlí uhlík a vyrobit z něj kondenzátory, které se budou nabíjet v době kdy hodně svítí a kdy hodně fouká, je velmi levné. Nebudu to tady počítat, protože to snad musí být všem zřejmé. Prostě když uhlí spálíme, tak nenávratně přijdeme o uhlík, který je v něm uložený.

Na portálu občana jsem napsal petici o tom, že vítr je naše národní bohatství, které by mělo být využito ve prospěch všech, tedy pro provoz nemocnic, škol, radnic, tramvají, městských bazénů, tělocvičen, magistratů, hasičáren, policejních stanic a mnoho a mnoho dalšího. A s tím uhlím je to podobné, to je na bateriová úložiště k těm větrným elektrárnám.

Chce se mi brečet, když vidím český lid, který není schopný říct „a dost, my se tunelovat nenecháme“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám