Hlavní obsah
Nakupování

Billa byla blbou. Teď má aplikaci novou. Zaměstnanci zůstávají chybou

Foto: Pexels

Ilustrační

Billa se poslední dobou snaží trochu líp prosazovat, ale nakonec opět vše pokazí lidská chyba.

Článek

Začal jsem používat novou Billa aplikaci. Teď tam probíhala akce, že za 5 bodů si zatočíte na automatu a dají vám tyčku, čokoládu nebo džus zdarma. Jako méně lákavá výhra pak byly body zpátky. Vyhrál jsem jich 2×10. Tak jo. Přesně podle pokynů. Koupím si pití za 18 Kč a jdu k pokladně s lidskou obsluhou.

TO JE TOTIŽ BOHUŽEL PODMÍNKOU PRO UPLATNĚNÍ VÝHRY.

Zaměstnanci přitom o žádne akci nemají ani tušení. Stačí jim být roboty, co hýbou věcmi pod čtečkou. Ukážu kód a vím, že má obsluha použít ruční skener na své pokladně. Paní nejdřív neví, co jí to ukazuju za čárový kód. Já, že výhra a že to má naskenovat skenerem. Jsem odkázán na Billa Bonus karta skener, který ovšem bere jen kódy Billa bonus karet a ničeho jiného. Tím ji vykolejím a začne zmatkovat. Opakuji, že se to dělá ručním skenerem. Paní celá zhrozená praví: „No to musim za vedoucí.“

Jde za nějakou Růženkou na vedlejší pokladu a s mým mobilem v ruce. Společně si čtou podmínky uplatnění akce, a také se dočítají, že poslední krok končí u nich, u pokladny s obluhou.

Problém se nepodaří vyřešit nebo mezitím vidím, že jejich pokladny nemají ruční skener, ale takovéto okénko veprostřed. Ikdyž si myslím, že by to mělo fungovat též, beru si telefon zpátky a zachraňuji je slovy: „Že s tím půjdu šikanovat někoho jiného.“

Někoho při smyslech. Následně mi pak poví, že tady, říkejme jí Helenka, má jinou kasu a ta ruční skener má a že by to snad šlo pípnout i bez nákupu. Platím nákup a opakuji, že tím pani Helenku, která má u sebe další zákazníky nebudu šikanovat a půjdu jinam. Růženka si ještě vzpomene na svůj první korporátní trénik a na rozloučenou poví: „Jsme tady pro Vás.“

Ale podělit se s vámi o jejich nekompetentnosti při tak jednoduchém úkolu, jako je pípnout kód u pokladny, mi nezabránila. Ale nedávejme to za vinu jen jim. Problém má i jak lokální tak vrcholový managment, že zaprvé zaměstnance o ničem tak prostém nepoučili, protože to je očividně potřeba a zadruhé vrcholový managment si vymyslel tu podmínku, že je kódy možné uplatnit jen u pokladen s nic netušícími prodavačkami, a tím celý kýžený efekt marketingové kampaně dost pohřbili.

Ale zase se Bille musí nechat, že nemá takový problém s pokladnami jako Lidl.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz