Hlavní obsah

Moje matka si našla partnera. Byl to šok, když jsem ho viděla, říká Klára (22)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Dvaadvacetiletá Klára prožila nedávno velké překvapení, když jí matka představila svého nového partnera. Tato situace pro ni nebyla vůbec jednoduchá a musela se s ní vyrovnat.

Článek

„Máma mi zavolala, že se mnou potřebuje mluvit o něčem důležitém,“ vzpomíná Klára na osudný den. „Myslela jsem, že jde o něco vážného, třeba zdravotního. Když mi ale řekla, že si našla přítele, byla jsem v šoku.“ Klářini rodiče se rozvedli před pěti lety a od té doby žila její matka sama. „Nikdy jsem ji neviděla s žádným mužem. Vždycky říkala, že je spokojená tak, jak je,“ vysvětluje Klára.

První setkání a přišel velký šok

Největší překvapení však na Kláru teprve čekalo. Když poprvé uviděla matčina nového partnera, nemohla uvěřit vlastním očím. „Byl to můj učitel ze střední školy,“ prozrazuje Klára. „Pan Novák učil matematiku a vždycky jsem ho měla ráda. Ale vidět ho po boku mé mámy, to bylo opravdu zvláštní.“

Pro Kláru nebylo jednoduché přijmout novou realitu. „Ze začátku jsem se s nimi odmítala vídat,“ přiznává. „Připadalo mi to divné a nevěděla jsem, jak se mám chovat.“ Postupem času se však situace začala zlepšovat. „Máma byla šťastná a pan Novák se k ní choval hezky,“ říká Klára. „Uvědomila jsem si, že bych měla být ráda, že máma není sama.“

Reakce okolí mě překvapila

Nový vztah Klářiny matky vzbudil pozornost i v jejich okolí. „Někteří lidé to nechápali a pomlouvali je,“ vypráví Klára. „Ale naši nejbližší přátelé a rodina je podpořili, což bylo důležité.“ Dnes, po několika měsících, se Klára na celou situaci dívá jinak. „Zvykla jsem si a vidím, že jsou spolu spokojení,“ usmívá se. „I když to pro mě bylo zpočátku těžké, jsem ráda, že máma našla někoho, s kým je šťastná.“

Klára se ale i tak snaží ke své mámě nechodit, protože odmítá svému bývalému učitelovi tykat a trávit s ním volný čas. Navíc nechce, aby se o tom dozvěděly bývalé spolužačky, se kterými má dobré vztahy. Ví, že by byla všem pro smích a nemělo by to žádný efekt.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz