Hlavní obsah

Čtenářský deník: Přečteno v srpnu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Monika Škubalová

Srpen byl měsícem plným dobrodružství, a to nejen na stránkách knih. Ponořila jsem se do různých světů – od hlubin moře až po nekonečné vesmíry. Některé knihy mě rozechvěly, jiné rozesmály a další zase přiměly k zamyšlení.

Článek

Věštecké kyvadlo – moudrý rádce mě zavedlo do světa ezoteriky a astrologie. S pomocí této knihy jsem se naučila využívat kyvadlo jako nástroj pro získávání odpovědí na otázky, které mě trápí. Autorka Emily Anderson nabízí jasné a srozumitelné návody, díky kterým se i úplný začátečník může naučit s kyvadlem pracovat. Tato kniha je ideální pro všechny, kteří se zajímají o rozvoj své intuice a hledají odpovědi v neviditelném světě.

Hora v moři je napínavý sci-fi román, který mě doslova pohltil. Příběh o setkání lidstva s vysoce inteligentními chobotnicemi je nejen strhující, ale také podněcuje k zamyšlení nad naší rolí na této planetě a naším vztahem k ostatním živým tvorům. Pokud hledáte knihu, která vás nejen pobaví, ale také přiměje k zamyšlení, je Hora v moři tou správnou volbou.

Udělej to jako racek. Vy… se na to! je praktická příručka pro všechny, kteří se bojí konfliktů a mají problémy s asertivitou. Autorka Lea Blumenthal nabízí cenné rady a praktické cvičení, které vám pomohou překonat strach z konfrontace a naučí vás, jak si stát za svým názorem. Tato kniha mě inspirovala k tomu, abych byla více sama sebou a nebála se vyjádřit své pocity.

Magický kočičí tarot je krásně ilustrovaná kniha, která spojuje lásku ke kočkám s fascinujícím světem tarotu. Autorka Betti Greco nabízí podrobný výklad jednotlivých karet a inspirativní rady, jak pomocí tarotu získat odpovědi na otázky týkající se lásky, práce a osobního rozvoje. Tato kniha je skvělým dárkem pro všechny milovníky koček a ezoteriky.

Vesnice plná motýlů je dojemný příběh o ženě, která se rozhodne změnit svůj život. Autorka Michaela Wiebusch nás provází příběhem July, která se vydává na cestu za sebepoznáním a objevuje nové možnosti. Tato kniha je plná naděje a inspirace a připomene nám, že nikdy není pozdě začít znovu.

Teorie zmizení je psychologický román, který mě donutil přemýšlet o tom, co nás motivuje k tomu, abychom učinili radikální změny ve svém životě. Autorka Lucie Brejšová vytváří napínavý příběh, který nás nutí zpochybňovat vlastní rozhodnutí a motivy. Tato kniha je určena pro všechny, kteří se zajímají o psychologii a hledají odpovědi na otázky o smyslu života.

S hlavou v oblacích: Vítězství nad gravitací od Richarda Dawkinsa. Fascinující výprava do světa létání, která mi otevřela oči. Dawkins srozumitelně vysvětluje složité vědecké principy a zároveň vypráví poutavé příběhy z historie letectví.

Sama a šťastná je inspirativní kniha pro všechny ženy, které se cítí osamělé. Autorka Marie Luise Ritter nás učí, jak si užít čas strávený sami se sebou a jak najít štěstí v samotě. Tato kniha mi ukázala, že být sám není nutně špatné a že si můžeme užívat i vlastní společnosti.

Láska za mizerných dní je dojemný příběh o lásce, která přichází v nečekaném okamžiku života. Autorovi Ewaldu Arenzovi se podařilo vytvořit realistický a zároveň romantický příběh, který nás přesvědčí o tom, že láska může přijít v každém věku. Tato kniha je ideální pro všechny romantické duše.

Série Miliardáři z Dreamlandu Láska mezi řádkyLáska na oko od Lauren Asher je plná vášnivých románů, které vás vtáhnou do světa bohatství, lásky a intrik. Pokud hledáte oddechovou četbu plnou napětí a romantiky, tyto knihy jsou přesně pro vás.

Srpen byl pro mě měsícem plným objevů a nových zážitků. Každá z těchto knih mi dala něco nového a obohatila můj život.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz