Hlavní obsah
Lidé a společnost

Můj životní příběh

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Jak jsem si našla zaměstnání.

Článek

Když přišla „Sametová revoluce“ všem se změnil život, jelikož se mnoho státních podniků zrušilo a vznikly nové firmy. Já jsem také přišla o zaměstnání, ale po 20ti letech jsem si mohla trochu odpočinout a vyřídit různé záležitosti, mimo jiné jsem navštívila zubního lékaře. Když tak trapně sedíte na zubařském křesle s otevřenou pusou, napadají vás různé myšlenky a tak jsem koukala do okna, kde je vidět divadelní vrátnice, kterou procházeli herci a napadlo mě, že by nebylo špatné tam pracovat, představovala jsem si třeba práci na personálním oddělení.

Jak plynul čas, dostávala jsem různé pracovní nabídky, z nichž mě jedna zaujala. A to nově vzniklá soukromá pracovní agentura, kde jsem místo zprostředkovatelky práce přijala. Moje představa se značně lišila od skutečnosti. Metody, které majitelka zaváděla mi připomínaly doby ve školních lavicích. Nemohla jsem se ani divit, neboť majitelka byla v minulosti učitelka. V agentuře se střídali zaměstnanci více než bylo vhodné, skoro každý týden, ale já jsem překonala rekord a vydržela půl roku. Nakonec jsem se také rozloučila, agentura stejně činnost po půl roce ukončila. Nedovedla jsem si vůbec představit, že budu opět nezaměstnaná. A tehdy se stal opravdu zázrak. Ještě během výpovědní doby jsem vyřizovala požadavek do toho divadla, na které jsem koukala ze zubařského křesla. Ihned jsem na nabídku reagovala a do divadla mě přijali. Bylo to neuvěřitelné, ale nastoupila jsem opravdu na místo, které jsem si představovala a to jako personální referentka. Měla jsem výhodu, že jsem měla pro funkci nejen praxi, ale zkušenosti a značné předpoklady.

V divadle jsem působila 15 let a kdybych neměla zdravotní problémy, kdy jsem musela odejít do invalidního důchodu, určitě bych tam byla až do starobního důchodu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám