Hlavní obsah
Sport

Hašek měl v Naganu dvakrát větší výstroj než teď já - Jakub Kovář

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Odbrzděno (Vladimír Dobrovolný)

hokejový podcat Odbrzděno

Hostem hokejového podcastu Odbrzděno byl brankář HC Sparta Praha, Jakub Kovář. Řešili jsme zvrat v sezóně k lepším výsledkům, řešili jsme třeba i brankářskou výstroj a oblíbené, nebo neoblíbené stadiony.

Článek

V prvním hokejovém podcastu Odbrzděno jsme se snažili Kuby Kováře zeptat na věci, na které se ho běžně novináři neptají, např. jak dlouho trvá oblečení plné výstroje.

Doteď mě mrzí, že jsem se nezeptal, jak řeší nejen on, ale i obecně hráči, když si potřebují lidově řečeno si odskočit o přestávce. Tak alespoň máme zase na co se zeptat našeho dalšího respondenta!

Kuba mluvil o výstroji, která se v devadesátých letech výrazně zvětšila. Dominik Hašek měl například ještě pod dresem „křídla“, takže nemohl prakticky dostat branku mezi rukou a tělem. Aktuální výstroj je naopak výrazně menší. Extraliga má jedny z nejelastičtějších dresů, ve kterých kdy Kuba hrál, přirovnal je ke kondomům. Hlavně potom v O2 Aréně to brankář nepříjemně pocítí velkým teplem a není to úplně příjemné na chytání.

Změna pod Hořavou

Nemohla chybět otázka na obrovský herní i výsledkový vzestup po odvolání Pavla Patery, kterého nahradil Miloslav Hořava. Kuba tuto situaci úplně nerozváděl, ale podotknul, že všichni začali opravdu makat. Nikdo nic nevypustil. Ani na tréninku.

Nešlo se nezeptat ani na divácky oblíbené vyvolávání po zápase, v čemž byl Kuba kdysi průkopníkem v Extralize. „Už jsem starší, je mi 34. Týmová děkovačka je dlouhá a upřímně už nemám sílu a ani mi to nepřijde, že se to hodí. Podle mě by si to měl vzít na starost Pepa Kořenář (smích). Je mladší.“

Back to back v play-off

„Zrušil bych to,“ řekl Kuba Kovář na zápase ve dvou zápasech po sobě v rámci play off. Mluví hlavně o vlivu na kvalitu hry, která jde logicky dolů. Dále by zrušil úplně nájezdy v play-off (fungují jen pro první čtyři zápasy série – pozn. red.).

Oblíbené a neoblíbené stadiony?

„Vždycky se mi dobře chytalo v O2 Aréně. Většinu nul ještě za Motor jsem měl právě tady, akorát teda tehdy proti Slavii. Teď jsem ale na druhé straně, jako domácí brankář. Rád jsem jezdil do Vítkovic. Je to sice strašná dálka, ale ta hala se mi líbí. Stadion, který úplně nemusím, je Kladno. Malá šatna, bývá tam zima a mlha na ledě. A nesnášel jsem stadion ve Zlíně, ale ti už Extraligu nehrajou.“

„Totální peklo je Litvínov. Malá šatna, skáčeš přes bágly a dveře jsou rovnou ven, a když maséři a kustodi pobíhají sem a tam, lidi, co jdou na hokej, tam koukaj na nahý chlapy v šatně. Když pak vlezeš na led, dýchne na tebe historie, Ivan Hlinka a další velký jména. Nechtěl bych proti nim hrát v play-off, mají v tomhle ohromnou výhodu domácího prostředí (smích).“

🕵 Sledujte nás také na dalších sociálních sítích:

👉 Twitter

📌 ODEBÍREJTE NÁS

📺  YouTube

🎧 Naše podcasty najdete také ve všech podcastových aplikacích včetně Spotify.

Dnešním dílem vás jako vždy provázeli a hostem byl:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám