Hlavní obsah
Zdraví

Začínam s fitness

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Peter S.

Začínam s fitness - moje prvé kroky ku zmene môjho vizuálu a motivácia., ktorá ma už necelé dva mesiace tlačí dopredu.

Článek

Prečo som sa rozhodol začať posiľovať ?

Začiatok mesiaca november a jeho zimné počasie ma priviedli ku zmene, ktorá mala nastať už dávno pred tým. Avšak dovoľte aby som sa vám predstavil. Volám sa Peter a na tejto platforme by som sa s vami chcel podeliť s mojimi pocitmi a progresom v mojom novom koníčku. Keď som sa rozhodol začať navštevovať posilňovňu, nevyzeral som obzvlášť zle. Telesná váha sa pohybovala okolo 90 kilogramov a moja výška presahovala zľahka 186 centimetrov. Nebola na mne vidno žiadna obezita. alebo iné zdravotné problémy. No aj napriek tomu ma trápila vizáž môjho tela. Už dlhšie som sa odhodlával na návštevu fitness centra, no vždy som si dokázal nájsť výhovorku.

Prvá návšteva posilňovne

Prvá návšteva posilňovne bola pre mňa niečím hrôzostrašným. No hneď som učinil rázny krok a okamžite som si zakúpil mesačnú permanentku. Predovšetkým som mal strach zo všetkých strojov a ich použitia. Nemal som žiaden tréningový plán, ani trénera. No po prvých návštevách zo mňa strach opadol. Kamarát mi pomohol zostaviť cvičebný plán a moju techniku prevádzania cvikov mi pomohli vycibriť ostatní cvičenci, ktorí ma vôbec neodsudzovali za moju vizáž, či neznalosť cvikov.

Strava

Spolu s cvičením sa mení aj celý životný štýl. To platilo aj v mojom prípade. Začal som sa oveľa kvalitnejšie stravovať. Zo svojho jedálnička som odstránil všetky nepotrebné sladkosti a zvýšil prídel bielkovín. Tu len objasním že mojim cieľom nie je schudnúť, ale nabrať svalovú hmotu. Hádam už po pár prvých týždňoch sa pomaly začal meniť môj vizuál. Kúpil som si svoj prvý proteinový prášok a začal si tréningy užívať. Aktuálne som začal aktívne brať kreatin a verím že to bude mať pozitívne dopady na moje výsledky.

Záver

Chcel by som vás všetkých, predovšetkým tých čo ešte váhajú motivovať. Nič hrozné na vás v tej posilňovni nečaká a len s kúskom sebazaprenia viete od základov zmeniť svoj vizuál, no hlavne napomôcť svojmu psychickému či fyzickému zdraviu. V ďalších publikáciách by som sa chcel venovať môjmu ďalšiemu progresu a pocitom z pravidelnej návštevy posilňovne.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám