Hlavní obsah
Lidé a společnost

Dva veselé příběhy o českých seniorech z Moravy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kolman

S úsměvem se žije líp - ať je ti 10 nebo 100 let.

Článek

První

Pan Luboš Záruba (77) byl pozván ke svým starým jihlavským přátelům jednoho dne na večeři.

Udělalo na něj velký dojem, jak jeho přítel, kdykoli se obrátil s něčím na svoji manželku, oslovoval ji: „Miláčku, drahoušku, zlatíčko, broskvičko, má lásko, ježečku,“ (patrně s odkazem na zvíře z jejich hrdého městského znaku) a podobně.

Pár žil ve společném manželství už téměř šedesát let a bylo z toho jasné, že jsou stále do sebe asi velmi zamilovaní.

Když manželka odešla z jídelny do obýváku, muž se naklonil k hostiteli a povídá: „Myslím si, že je báječné, že po všech těch letech stále oslovuješ svoji manželku těmi zamilovanými jmény.“

Hostitel (jehož jméno v souladu s GDPR neuvádíme) svěsil hlavu.

„Luboši, musím ti říct pravdu,“ povídá, „její jméno mi nějak vyklouzlo z paměti už před deseti lety a k smrti se bojím zeptat té nevrlé staré nabručené krávy, jak se jmenuje.“

-----------------------

znak Jihlavy:

Foto: Pixabay

jihlava

---------------------

Druhý

Děda Horáček (81) laskavě vzpomíná v brněnské hospodě :

"Borci, když jsem byl malej, dala mi máma desetikačku a poslala mě v Líšni do obchodu.

Přinesl jsem tři chleby, mléko, čtyři balíčky hašlerek nebo jiných bonbónů, dvě čokolády, šest vajec, kofolu a flašku rumu pro strýce, dva Vitacity a ještě mi zbylo na kolotoč. “

„Zatracená Fialová drahota, to už dnes nejde,“ posteskne si jeho kamarád Tomáš.

Ale prd, teď to nejde, jelikož dneska tam mají v těch marketech na každým rohu kamery.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz