Hlavní obsah

Několik skvělých vtipů o pražských ženách. Sdílejte, než to smažou…

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem a s penězi se žije líp.....dokonce i v matičce Praze.

Článek

Manžel na Praze 4  říká manželce: "Já nechápu, jak můžeš být tak krásná a přitom tak blbá!"
- „Bůh mě stvořil krásnou, abych se ti líbila, a blbou proto, aby ses líbil naopak ty mně.“

------------------------------------

Přijde 140 kilová paní do obchodu na Praze 9  a říká: „Ráda bych viděla nějaké plavky, které by mi slušely.“
Prodavač: „No… to já taky…“

-----------------------------------------------

Mezitím v Dejvicích

"Miláčku řekni, nejsem tlustá v těhle džínách?"
"Nebudeš se zlobit, když ti řeknu pravdu?"
"Ne, to určitě ne…"
„Spím s tvojí sestrou…“

--------------------------------

Baví se dvě ženy v Bubenči :


„Soňo, místo antikoncepce jsem začala užívat antidepresiva.“
"A zabraňuje to početí?"
„Ani ne, ale už mám osm dětí a je mi to úplně fuk…“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz