Hlavní obsah
Umění a zábava

Vysílám jasný silvestrovský signál: Tři vtipy pro hezký a pohodový konec roku 2023

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Vysílám jasný silvestrovský signál: Tři vtipy pro hezký a pohodový konec roku 2023

Článek

Jak si léčí novoroční chřipku Angličan, Francouz a Čech?

Angličan si vezme láhev své oblíbené whisky a jde ji vypít do svého klubu, kde pak stráví celý den, Francouz si vezme láhev dobrého koňaku a jde jí vypít ke své milence (či nově milenci), s kterou/rým stráví celý den…

Čech nebo Moravák si vezme láhev ranní moče, jde s ní na zdravotní středisko, kde stráví celý den čekáním na výsledky…

-------------------------------

„Pane doktore, já mám vždycky v noci sen, v němž vidím spoustu polonahých dívek, které pobíhají kolem mé postele,“ stěžoval si dědeček u lékaře.

„Aha, a vy byste chtěl, abych vám pomohl se toho snu zbavit?“

„Ne, kdepak. Jen ať tolik nedupou!“

--------------------------------------------------

Dva omnáctiletí se baví po silvestrovské noci: „Dědeček měl pravdu, když mi říkal, že do toho erotického klubu nemám chodit, že tam jsou věci, které bych neměl vidět.“

„Prosím tě, a co jsi tam viděl?“

„Dědečka.“

---------------------------- 

a jeden bonusový

Sedí doma těhotná blondýnka Verča, která čeká dvojčata a brečí.

Přijde její kamarádka Nikča a ptá se, proč brečí.

„No, já čekám dvojčata a nevím, s kým mám to druhý.“

-------------------------------------------------

Ergo kladívko, na závěr roku článek, který mne během roku 2023 nejvíce pobavil v českém tisku - to nemá chybu:

Foto: Petr Kolman

370601626_10219966071055807_7580152949211490963_n

------------------------

Anketa

Budete slavit Silvestra? Kolik toho vypijete?
Sedm piv a jednu Zelenou
19,4 %
Sedmdesát piv a jednu Zelenou
4,8 %
Soudek rumu
6,7 %
Dvě Coca-coly a jednu Fantu
38,8 %
Nic, jsem v práci / ve službě
18,2 %
Kolik mi toho dovolí tchýně.
12,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 165 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz