Hlavní obsah

Vím, že je Kramný nevinný, pokud se bavíme o elektrickém proudu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Justice nedoznala vůbec žádných změn po roce 1989, proto se nelze bavit o nějaké nezávislé justici.

Článek

Proč, proč musím žít v policejním státě, no protože ho stát od počátku vzniku vnímá jako přirozený a samozřejmý, ale v poctivém státu, to žádná samozřejmost být nesmí a je jen otázka času, kdy to dožene i vás. Mě už dávno dohnali a proto se mohu i já veřejně vyjadřovat o tom, s čím mám vlastní zkušenosti. Jak se ignorují policejní ztráty důkazů, nepravdivé znalecké posudky, křivé výpovědi svědků a další podvrhy policie v justičním prostředí. Vím že, Petr Kramný nemohl vraždit elektrickým proudem a to už z  jedné prosté věci, kdy se z bezpečnostních důvodů, musejí do nových elektroinstalací a to přímo do domovních jističů, které jsou nepřístupné veřejnosti ( bavíme li se o institucích jakým je i hotel) , vkládat i tzv. proudové chrániče. Nikdo se touto otázkou vůbec nezabýval a i kdyby, byl Kramný tak hloupí a zvolil by si vraždit elektrickým proudem ze sítě 50Hz, prostě by to nemohl dokázat, protože při každém kontaktu sebou člověk tak urputně trhne, že když nebude totálně svázaný, nebo jinak aretovaný aniž by se mohl pohnout, při každém dalším přiložení vodičů k lidskému tělu, by došlo k vyhození této proudové ochrany, jedině, že by použil elektrické vedení ze světel, ale i tak, by musel minimálně jednou ty jističe vyhodit a někde by po tom výboji musel zůstat otisk, spálené místo, nebo nějaké jiné viditelné označení na těle nebo v jeho okolí, kde jím procházel el. proud, nebo toho zkratu po vyhození jističe. Tyto ochranné prvky v elektroinstalacích musí mít úplně každý nový objekt a hotely, kde se zdržují ve velkém lidé , byli vždy dostatečně hlídané a kontrolované, aby to musel mít i tento hotel v Egyptě. Vím, že spolek Šalamoun dělá pro zrušení toho nesmyslného rozsudku víc než kdokoli jiný a stejně je vše marné. Vím proč, protože už když i mě odsoudili za tento nesmysl tak i já soudkyni Městského soudu v Praze žádal, aby nevynášela tak hloupý rozsudek, neboť se mezi mnou a mojí bývalou manželkou nic takového nikdy nestalo a jestli odsoudí mě, může to být používáno i pro další, kteří se pro někoho stanou nepohodlnými, protože jde o precedent, ale hlavně, technicky neproveditelnou věc. Že šlo o nesmysl a křivé obvinění , jsem i já u všech dalších soudů dokládal průběžně získanými dalšími důkazy o mojí nevinně, avšak bylo mi velice brzy jasné, že o mě už nikomu vůbec nejde a jde pouze o jediné, držet basu s prvotním rozsudkem(tedy soudcem). To, že je nesmyslný, to, že je nespravedliví, to už věděli všichni další zainteresovaní soudci, především soudce z Nejvyššího soudu, který mi i v jeho rozsudku po dovolání přímo poradil, abych požádal o obnovu řízení, ale proč bych to vůbec dělal?? Tragedií všeho toho je, že těm soudům, už vůbec nejde o člověka, ale o to, podržet svoje kolegy za každou cenu, stejně jako se o tom mluví a ví z lékařské praxe. Proto je vždy nejdůležitější, dokázat se obhájit při prvotním obviněním u policajtů, ale když máte tu smůlu jako já a z policajtů se vám do toho nacpe soused kapitán z kriminálky, advokát ex- offo, který si z loajality svých starých kámošů soudců z dob normalizace, kteří jej označí, jako vašeho obhájce, protože zrovna tento zákon o nutné obhajobě se i jim velice hodí, i když se moc nehodí advokátovi, kterého vaše obhajoba vůbec nezajímá avšak před soudcem jí musí přijmout, no tak s takovým můžete rovnou zapomenout na nějaké se obhájení u policajtů, natož u  soudu. Zato na svojí odměnu, na tu nezapomene nikdy a nikdo a než by si chtěl vyúčtovat alespoň přiměřenou částku za to jak nic nedělal, no tak naopak si chtěl nechat zaplatit i za to co pro mě vůbec neudělal (80.000,-Kč pro zajímavost).

(Zde se odkazuji pouze na svého advokáta, který měl takovou řadu titulů a přesto mi nijak nepomohl, ale naopak, zatajoval výpovědi svědků, nebo další listinné důkazy o kterých jsem se dozvěděl jen díky odeslání celého spisového materiálu až po odsouzení do věznice k nahlédnutí. a svou kauzu, tak jak jsem naprosto proti házení všech do jednoho pytle, tak za tímto si stojím i u všech ostatních advokátů, protože vím, že ani zde nejsou naštěstí všichni stejní) A to je současná pointa justiční mafie. Pouze mít dostatečné odůvodnění svých příjmů, přes to, že by si za svoje výkony nezasloužili ani třetinu, tedy alespoň ti kteří podporují takové rozsudky, jako jsem měl já a má i Petr Kramný. Chtěl bych vidět jediného podnikatele, který by ve své společnosti dával statisícové výplaty takovým zaměstnancům, kteří mu kradou zboží, pod rukou prodávají nemovitosti, nebo v reklamní agentuře prodávají konkurenci citlivé informace a on je ještě chválil. Ale takový systém funguje jen ve státní správě České republiky a protože, jsme se jako stát nikdy nevypořádali s komunistickou minulostí, ale naopak a s tvrzením, že nemáme dostatečné kapacity na okamžité stažení všech bolševických soudců, prokurátorů, advokátů, policajtů, tak se jim naopak dal tak obrovský prostor pro seberealizaci, že ti samý zůstali i na vysokých školách a dál učili nové justiční zaměstnance, jak být správným bolševikem, nebo jako někteří bývalý policisti si udělali vlastní byznys na tom, jak hrdinsky bránili občany proti pouličnímu zlu a dostali prostor i od České televize, aby si přilepšili k vlastnímu důchodu na kauzách které dotáhli i proti všem pravidlům do stádia rozsudků, jako je to i u mord party i když ne všechny . Škoda jen, že ten hrdina, mi nedokázal ani odpovědět na mail, v kterém jsem mu dával šanci, napravit to špatné, ale kterou já od nich nikdy nedostal, místo toho se rozčiloval, že jsem ho příliš brzy probudil.

33 let od sametové revoluce uplynulo a my jsme se dočkali i toho, že za nového Ústavního soudce opět navrhli takového, který bez mrknutí oka posílal do kriminálů lidi jen za to, že chtěli žít jako lidé a ne jako otroci bolševismu. Nevím jak skončí kauza Kramný a já mu přeju, aby byl zrušen stávající rozsudek. Aby se dočkal spravedlivého nového soudu, který může dopadnout stejně nebo lépe, ale co vím 100% je, že hůř dopadnout nemůže. Stejně jako já, protože já už mám svůj trest dávno za sebou. A jestli se dožiju i já, nějaké spravedlnosti, budu tím moc příjemně překvapený i když v to vůbec nevěřím. Ale na co se můžu také 100% spolehnout je, že to co se mi jednou stalo, se mi může stát zase a proto nedokážu mlčet a dělat že se mě to netýká, týká, týká se nás to všech i když jste přesvědčený, že žijete spořádaně a nikdy jste nic špatného nikomu neudělali! Vždyť i já žil jen pro muziku a rodinu a přesto ze mě udělali vraha, který nikdy nikoho nezavraždil, natož elektrickým proudem.

Zde dva odkazy o tom jak se o mě psalo, i když mě osobně se nikdy nikdo na nic nepřišel zeptat. Každopádně, všichni ostatní musejí vědět víc, než ten, kterého se to týká nejvíce: https://www.novinky.cz/clanek/krimi-deset-let-za-pokus-zabit-manzelku-elektrinou-312010

a ještě jeden s konečným výsledkem: https://www.novinky.cz/clanek/krimi-osm-let-za-pokus-o-vrazdu-elektrickym-proudem-317041

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám