Hlavní obsah
Názory a úvahy

České celebrity nemají na hypotéku? A koho to zajímá? Já také platím skoro 80 tisíc měsíčně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pisalek 00

Splátka hypotéky

Od nějaké televizní celebrity odešel manžel a ona najednou nemá peníze na splácení hypotéky. A co má být? Já splácím 80 tisíc měsíčně a myslím, že je všem úplně jedno, jestli na to mám, nebo ne.

Článek

Normálně mi jsou bulvární témata zcela cizí. Nevím, kdo si koho vzal, kdo se s kým rozešel, kdo komu dluží peníze, nebo s kým má kdo dítě. Proto ani neznám osobu jménem Iveta Vítová, o které vyšel na internetu článek, že nedokáže splatit velké dluhy a bojuje o střechu nad hlavou. Z článku vyplývá, že se od ní odstěhoval manžel a na splácení hypotéky je tak s největší pravděpodobností sama.

Celebrity v problémech?

Chápu, asi to není nic příjemného, ale vážně český národ nezajímá nic jiného, než to, že nějaký chlápek utekl od manželky a nepomáhá jí se splácením hypotéky? Navíc v kontextu toho, že jde pravděpodobně o osobu mediálně známou a asi tedy schopnou si nějaký příjem zajistit? Jestli tohle vážně český národ zajímá, proč se nepíše také o příbězích, které jsou skutečně lidskou tragédií?

Také splácím

Já osobně splácím 27 tisíc korun hypotéku, 25 tisíc korun leasing na auto, 9 tisíc korun za energie a přibližně 15 tisíc korun za jídlo. Celkem tedy 76 tisíc korun. Bude někoho zajímat, až na to nebudu mít? Budete si o tom číst? Nebudete. Proč? Protože mě neznáte a je vám to jedno. A tak je to v pořádku. Ale proč vám to není jedno u někoho, koho znáte z televize nebo časopisu?

Smutné příběhy kolem nás

Mám ve svém okolí jednu zajímavou ženu. Její manžel prohrál dům v hazardu a dařilo se mu to tajit až do chvíle, kdy do domu přišli exekutoři. Dům šel do dražby, přišli o auto, vybavení, její účet byl zablokován. Není z cukru, takže se to rozhodla řešit a dům si zpátky vybojovat. Manžela vyhodila a i přes to, že se stará o dvě děti, má tři práce a ještě doma po večerech dělá pro pár klientů účetnictví. Prostě bojuje.

Pracuje i o víkendech

Byla zvyklá jezdit do práce autem, na dovolenou k moři, v zimě na hory. To všechno skončilo. Měsíčně musí dát dohromady skoro 70 tisíc korun, aby o dům nepřišla a splatila všechny manželovy dluhy. Nemůže si odpočinout ani o víkendu. Že by ale šla fňukat do novin, to by ji ani ve snu nenapadlo. Přitom její příběh je podle mě mnohem zajímavější, a bohužel i smutnější, než příběh uvedené celebrity. Jenže ona není celebrita…

Anketa

Zajímají vás finanční problémy celebrit?
Zajímají, alespoň zjistím, že v problémech nejsem sám/sama
2 %
Nezajímají, mám svých starostí dost
98 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 402 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz