Článek
Změňme to!
Zlepší se vztah klient-personál
a naopak!
Neberte to jako úplatek, za který by nás zdravotníky kdekdo trestal!
Děkuje zdr.sestra, 35 let praxe ve zdravotnictví..:)
Proč nejsou DÝŠKA VE ZDRAVOTNICTVÍ, brané jako poděkování, a slušností?Je to také vyjádření toho, že si vážíme lidí, kteří se s naší váhou musí dřít, zdravotní personál je nápomocný i usměvavý,:) -a to za každých podmínek! To je bráno jako úplatek!
Změňme to!
Zlepší se vztah klient-personál
a naopak!
Neberte to jako úplatek, za který by nás zdravotníky kdekdo trestal!
Děkuje zdr.sestra, 35 let praxe ve zdravotnictví..:)
Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.
Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz