Článek
Člověk může mít pochopení pro marketingové zkratky a říkal jsem si, zda moje pohoršení nad statusem České pirátské strany není kritikou za každou cenu. Zvláště když tato strana je v oblasti sebereflexe nesmírně zdravá, o čemž svědčí zhnusení, které ve Straně vyvolalo nedávné použití obratu „bylo to o prsa korejské ženy“, kterého se dopustil Mikuláš Ferjenčík, který spolu se svou sestrou Olgou Richterovou patří ke konzervativnímu křídlu strany. Zcela oprávněně za to dostal pořádný kartáč od senátorky Adély Šípové a následně celé členské základny.
Jenže grafická kampaň, jejíž ukázku vám předkládám na obrázku, byla dozajista schválena širším kolektivem, což je trochu ostudné. Právě mladá moderní progresivní politická síla, kterou Piráti jsou, by měla stát v čele osvěty a nedopouštět se zjednodušení, která zcela opomíjí existenci diskriminovaných menšin. A v době , kdy už vědci i společnost ve vyspělých západních zemí vzali na vědomí skutečnost, že menstruace se zdaleka netýká pouze žen, je takto formulovaná kampaň skutečně krokem zpátky kamsi do normalizačních let.