Hlavní obsah
Bydlení

Ne všechno moderní je i praktické

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Polemika

Zavítal jsem do nejmenovaného obchodu, abych si zakoupil závěs nad vanu a mohl se třeba jenom sprchovat.

Článek

Zavítal jsem do nejmenovaného obchodu, abych si zakoupil závěs nad vanu a mohl se třeba jenom sprchovat. Prodavačka mi sdělila, že už je neprodávají, protože se jedná o retro styl. V jiném obchodě jsem si mohl dokonce vybrat barvu a rozměr i s přiloženými háčky. Mám panelákovou koupelnu a při rekonstrukci se mi koupelna i zvětšila, a tak jsem si pořídil rohovou vanu. Mám rád obě možnosti, jak ulevit svému tělu. Rychlovka při sprchování a také možnost prohřátí celého těla ve vaně. Dnes jsou moderní sprchové kouty dokonce se sedačkou, rádiem a podobnými vymoženostmi. Nechtěl jsem do koupelny instalovat skleněné monstrum, které navíc vyžaduje údržbu a čištění a zabírá dost místa. Navíc časem vykazuje i rez ve spojích jednotlivých spojovacích dílů. Já jen jednoduše odhrnu závěs připevněný na tyči, voda ze závěsu sama odkape do vany a pokud se mi už závěs nelíbí, tak ho vyměním za pár korun za jiný.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám