Hlavní obsah
Názory a úvahy

Zadáte svoji adresu a zboží přijde jinam …

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Stačí objednat na Temu, zadat svoji adresu a zboží přijde jinam, do Z-boxu Zásilkovny a vyzvednutí jen přes více aplikací v termínu 48 hodin

Článek

K vyzvednutí zásilky je potřeba:

  • Stažená aktuální verze Aplikace Zásilkovna,
  • Zapnuté Bluetooth a polohové služby (GPS)
  • Přihlášení v aplikaci musí být pod stejným telefonním číslem, jaké je uvedeno na zásilce.

To je pak překvapení pro důchodce, co nemá potřebné aplikace a nemá v ně důvěru, když je neustále varují před všemožnými podvody. A proti mladým už mají neblahé zkušenosti z historie, které naopak mladé zase umí zaskočit.

Takže složité dohadování se Zásilkovnou, kde jsem uspěl až po použití „varování“ před negativní reklamou, kde to jen zvládnu. Zásilkovna má svoje zkostnatělé smlouvy s Temu a nesmí prý změnit ani čárku.

A to máte dávno zaplaceno přes bankovní účet a někdo, ač máte službu zaplacenou, vám to prostě znemožní si odebrat.

A Česká Pošta? No to je opravdu inferno. Stačí něco posílat na dobírku a pošta vám pak nevhodí oznámení k vyzvednutí peněz do schránky, nebo to tam hodí pozdě a nebo vy jste třeba na dovolené déle, než je úložní doba. Nové oznámení do schránky nepřijde.

Do SMS vám nesdělí nic a totéž e-mail také nic. Ani poprvé, prostě nikdy. Když zapomenete, máte šanci, že si během roku vzpomenete a pak je inferno to dohledat přes reklamaci. Informace o složence v PC na poště asi zabírá moc datového místa, stejně tak virtuální peníze a tak máte šanci jen 14 dní. Pak to pošlou snad na krajskou poštu a když se do roka neozvete, tak vám nic neřeknou a peníze si přivlastní pro sebe. Dobrá past, že?

Tak jsem začal posílat s uvedením bankovního účtu, že bude klid, nic nezapomenu a ono to dojde na účet. Na poprvé jsem si dával pozor a na účet nepřišlo nic. Takže mi na poště dohledali, že tam nebylo uvedeno kódové číslo banky. Přehlédl jsem to já, co jsem to posílal poprvé, přehlédla?! to i pracovnice, co to zadává do PC. Takže bych o prachy přišel, spoléhajíce na automatickou poštovní a bankovní službu. To, že po roce to propadá ve prospěch pošty, mi sdělil jejich ombudsman, když jsem řešil, proč nemohou zasílat také SMS či mailovou zprávu, či opakovaně hodit lístek do schránky, když adresu znají a doručovatelka chodí stále kolem !!

Poštu „má pod sebou“ náš „filantrop bez cenzury“ Rakušan!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám