Článek
Anulace církevního sňatku se domáhá bývalá královna krásy proto, že se hudebník občas převleče do dámských šatů a vystupuje v drag queen show pod uměleckým jménem Tiffany RichBitch. Tuto skutečnost vynesla na světlo sama Kuchařová před několika měsíci.
Na úvod je potřeba říct, že nepatřím mezi lidi, kteří na sociálních sítích sledují celebrity a už vůbec by mě nenapadlo jim psát do komentářů, jak jsou úžasní nebo je naopak jakkoli „hejtovat“. Zkrátka, když je mi někdo nesympatický, tak se tím člověkem nijak nezabývám. Proč taky, že jo? Na můj život nemají žádný vliv. Klidně přiznám, že Miss Kuchařová mi nikdy sympatická nebyla. Takže jsem se jí nijak nezabývala. Bylo mi úplně jedno, koho si bere a jestli je to manželství šťastné. To samé bych mohla říct o Ondřejovi. U něj je ovšem potřeba uznat hudební nadání, které je nezpochybnitelné.
Faktem je, že se paní Taťána díky sňatku s Ondřejem pevněji usadila v uměleckých kruzích a mohla se pyšnit slavným českým příjmením, které je pro většinu z nás symbolem kvalitního herectví. Už nebyla jenom ta hezká. Byla paní Brzobohatá a začala se pokoušet o hereckou kariéru. Pro bulvár byli manželé Brzobohatí taková ta zlatíčka. Atraktivní a úspěšný pár. Pak se jim to doma nějak pokazilo a manželství se rozpadlo. A celý národ se dozvěděl, že se Ondřej převléká do ženských šatů a vystupuje jako drag queen pod uměleckým jménem Tiffany RichBitch. Komukoli, koho kauza neminula a kdo má všech pět pohromadě, muselo být jasné, že Taťána žila v mylné představě, že královny krásy se neopouštějí a že když vytáhne na světlo Tiffany, tak se všichni sešikují, aby podpořili krásnou Miss, která si přece nepřála nic jiného než lásku, štěstí a trochu toho celosvětového míru.
Jenže to se nestalo. Každý normální člověk chápe, že na Ondřejově umělecké činnosti není vůbec nic špatného a že je to naopak bývalá Miss, kdo morálně naprosto selhal. Nejenomže vytahuje na veřejnost intimní detaily rozpadlého manželství, ale navíc se ukazuje, že to všechno byl promyšlený plán zhrzené ženy s maskou praktikující katoličky, která se toužila pomstít. Proto většina lidí z umělecké branže podpořila Ondřeje, a i velká část veřejnosti včetně mě byla a je #týmTiffany.
Pak je tady ovšem ta část veřejnosti, která není schopná dohlédnou dál než k vrátkům jejich dvorku a nevynechá jedinou příležitost ke střelbě do lidí, kteří se nevejdou do jejich šuplíčku takzvané normálnosti. Jsou to lidé, kteří sami sebe rádi označují za obyčejné, protože nesmyslně dávají rovnítko mezi obyčejnost a slušnost, a jako kontrast staví zpovykané umělce. V té své slušnosti jsou schopni veřejně psát o úchylácích. Tvrdí, že muž, který nosí dámské šaty je homosexuál, což je nesmysl především v kontextu faktu, že heterosexuální ženy více jak sto let oblékají kalhoty. A navíc je to tvrzení silně homofobní. Některé ženy vyjadřují solidaritu paní Kuchařové prohlášením, že ani ony by nesnesly, kdyby jejich muž nosil dámské šaty. Jistě, chápu. A víte na 100 %, že to váš starej fakt nedělá? Někteří si pak jako berličku pro své odsuzování berou do úst Ondřejova otce, kterého vzývají jako pravého chlapa s charakterem, který by úchylárny svého syna nestrpěl. To by mě taky zajímalo, jak tohle někdo může vědět. Další tvrdí, že to všechno je důsledkem zvrácenosti moderní doby. Těm bych doporučila, aby se dovzdělali v historii. Na dvoře Ludvíka XIV. platilo, čím víc krajek a pudru a čím vyšší podpatky, tím víc muž. Všem těmhle „slušným a obyčejným“ bych ráda vzkázala, že v českých domácnostech (možná právě v té jejich) se odehrávají mnohem horší a zvrácenější věci, než tomu bylo u Ondřeje a Taťány. Namátkou alkoholismus nebo domácí násilí.
Mně osobně na této kauze přijde nejvíc směšné a trapné zároveň, že ji rozpoutala žena, která svou kariéru postavila na účasti v soutěži nastavující takové standardy ženské krásy, že jich je možné dosáhnout pouze s tunou make-upu na obličeji a s kostýmem ušitým od plastického chirurga.
Proti tomu je kostým Tiffany naprosto v pořádku. Jsou to totiž jenom šaty.