Hlavní obsah
Sport

Pondělní utkání Komety nemělo nic společného s tím v neděli, spíš vůbec nic

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: HC Kometa Brno

Flekova střelba na bránu

Pondělní utkání HC Komety s Litvínovem dopadlo pro Kometu katastrofálně.

Článek

Anketa

Kdo si myslíte, že vyhraje další zápas?
Kometa Brno
75 %
Litvínov
25 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovali 4 čtenáři.

Z brněnské šedi vyčnívalo jen pár hráčů. Měřítko tentokrát nesnesl ani gólman Furch, jenž po třetím kusu střídal.

Vidět byl Jakub Flek, ten se do šancí dostává, nicméně zatím se mu na čepel lepí smůla. Zkraje zápasu mohl proměnit samostatný únik a napsat tak zápasu jiný scénář. S tím ale Matej Tomek v brance nesouhlasil.

Rozhovor s Jakubem Flekem (útočník HC Kometa Brno)

Před branku se zatím moc nedostáváte, nezačíná to být frustrující?
Já si myslím, že se před bránu dostáváme, jenom z toho zatím nedokážeme vytěžit gól. Frustrující to samozřejmě je, ale teď není čas na to být negativní. Jasně, nemůžeme z toho vývoje série být nadšení, ale dokud neskončí poslední zápas, musíme do toho dávat všechno.

Vám to hodně bruslí, máte z Komety nejvíc šancí. Je to zatím smůla?
Asi bych to nenazval smůlou. Dneska jsem měl první velkou šanci zápasu já, kdybych toho góla dal, tak by se to třeba taky vyvíjelo jinak. Tady to beru na sebe, prostě jsem zvolil tohle zakončení a nevyšlo to. Samozřejmě jsem mu to do lapačky nehodil naschvál, chtěl jsem dát gól za každou cenu, ale dneska byl gólman lepší než já.

Máte na mysli váš únik ze 3. minuty. Věděl jste hned, že budete střílet?
Nevěděl, chtěl jsem reagovat na gólmana. Udělal jsem trochu naznačení, potáhl jsem si to lehounce do forhendu. Čekal jsem, že půjde se mnou, tak jsem pak zvolil střelu do protipohybu na lapačku. Bohužel se gólman ani nehnul a já jsem ho prakticky trefil do připravené lapačky.

Ve čtvrtfinále je to zatím jiný Litvínov, než známe. Překvapuje vás jejich hra?
Já bych nerad komentoval hru soupeře, to si pak rozebereme za zavřenými dveřmi. My se musíme soustředit hlavně na sebe a na to, co tam můžeme udělat líp a v čem se zlepšit. Musíme najít cestu k vítězství.

Není lepší prohrát v play off jednoznačně než třeba znovu těsně po nájezdech?
To si nemyslím, tohle nám může uškodit víc, než když víme, že zápas jde trochu s námi. Za mě jsme dneska dostali zbytečně laciné góly z naší nedůslednosti.

„V sezoně jsme si několikrát ukázali, že umíme otáčet zápasy.“

ZDROJE:

https://www.hokej.cz/golman-byl-lepsi-nez-ja-smutni-flek-scotka-tak-vysoky-trest-jsem-necekal/5080106

https://www.hc-kometa.cz/fotogalerie.asp

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám