Hlavní obsah

Damianitza Winery a jejich dokonalé víno Redark

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Studio Pexova

Víno Redark z Damianitza Winery

Damianitza Winery patří mezi má nejoblíbenější vinařství. Mými favority v oblasti vína je Redark a Rubin. Tyto dvě stálice patří mezi mé nejoblíbenější.

Článek

U Redarku miluji jeho tmavě granátovou barvu, která disponuje pozoruhodnými cihlovými odstíny. Vínu dominují ořechové listy, káva a také tmavá čokoláda, kterou miluji ve všech jejích podobách. Jeho elegantní struktura mě zase přesvědčuje o tom, že lepší víno, než je toto v oblasti červených vín snad ani neexistuje. Zamiloval si ho také můj muž, který toto víno miluje a nejraději si ho dopřává k těstovinám. Já ho miluji ke všem druhům měkkých sýrů a také k rybě.

Damianitza Winery ve mně evokuje pocity štěstí

Damianitza Winery ve mně evokuje pocity štěstí a naplněnosti. Toto víno je velmi lehké, je vyvážené a doplňuje ho velmi milá kulatá tříslovina. U červených vín je velmi složité nalézt takové, které by mi zachutnalo hned na první dobrou. U tohoto vína to ovšem byla jasná láska na první pohled. Redark je prostě má srdcová záležitost. Toto bulharské víno se rovněž pyšní ručním selektivním sběrem hroznů, který stojí za prvotřídní kvalitou vína. Toto víno je za mě vítězem v poměru ceny a celkové chuti.

Damianitza Winery osloví každého vinaře

Damianitza Winery si zamiluje každý. Vína z těchto odrůd patří mezi stálice v mé domácí vinotéce. Miluji jejich ovocná vína, a i když mi primárně chutnají ta červená, čas od času si dopřeji také dobré bílé víno. Manžel zase naopak dává přednost bílým vínům a je schopen je pít k jakémukoliv jídlu. U Redarku ovšem udělal výjimku mezi červenými víny a já jsem tak ráda, že si toto své oblíbené víno mohu s někým vychutnat. Nedávno jsem toto víno přinesla také své švagrové, která červená vína naprosto zbožňuje a po první skleničce již bylo jasné, že i ona se stane jeho věrnou fanynkou a že obohatí její vinotéku, kterou si nedávno pořídila.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz