Článek
Online marketing
Existuje mnoho různých nástrojů a technik, které jsou využíváno pro online marketing. Mezi ty nejběžnější patří sociální média, e-maily, bannerové reklamy a SEO (optimalizace pro vyhledávače). Cílem online marketingu je přilákat co největší pozornost k určitému produktu nebo službě a přimět lidi k nákupu nebo kontaktu s danou společností. Tyto nástroje pomáhají podnikům získávat nové zákazníky, ale také posilovat vztahy s existujícími zákazníky.
Lead managment
Lead management je důležitou součástí online marketingu, protože umožňuje podnikům zpracovávat informace o potenciálních zákaznících a vytvářet strategie pro jejich přilákání. To může zahrnovat následné oslovení zájemců prostřednictvím e-mailů nebo personalizovaných reklam, které cílí na jejich zájmy a potřeby. S praktickým nástroji zvládnete lead managment snadno, všechny leady (příchozí poptávky) najdete na jednom místě a lze s nimi dále pracovat. Už vám tak neunikne žádná obchodní příležitost.
Marketing managment
Kvalitní marketing managment vám umožní praktická platforma, která propojuje obchodní marketing a obchodní aktivity. Growito poskytne perfektní přehled pro každého – obchodníky, vedoucí i managery. Součástí jsou také reporty a analýza, máte tak o všem přehled. Navíc nabízí flexibilní nastavení, snadno si tak vše přizpůsobíte dle svých potřeb. Práce s poptávkovými daty tak bude o kus jednodušší.
Online marketing je velmi důležitý. S využitím moderních technologií budete mít poptávky i marketing vždy pod kontrolou, protože digitální platforma Growito poskytuje všechny tyto potřebné nástroje pro úspěšné řešení poptávek a jejich proměnu na uzavřenou objednávku.