Hlavní obsah

Matrace, která mi výrazně zlepšila zdravotní stav

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Studio Pexova

Matrace

Matrace je velmi důležitou součástí v oblasti zdraví. Je velká škoda, že tato slova používám až nyní a nenapadlo mě již dříve se zbavit své staré matrace a nahradit jí novou a kvalitnější.

Článek

Na popud mé kamarádky, která je zároveň fyzioterapeutkou jsem si ovšem matraci pořídila do měsíce od našeho posledního rozhovoru, při kterém jsem se jí svěřila s tím, že mám často problémy se zády a během dne bojuji s úmornou únavou, která mě brzdí nejen v práci, ale také doma. Ještě štěstí, že na mě má kamarádka Magda má takový vliv. Bez jejich rad by se asi nejspíš ztratila i ve výběru vhodné matrace.

Matrace, kterou jsem si pořídila je k nezaplacení

Matrace, kterou jsem si pořídila je opravdu k nezaplacení. Jedná se o velmi příjemnou oboustrannou matraci, která je vyrobena ze studené pěny COOLFLEX a také z vysoké polyuretanové pěny, a to bez použití jakýchkoliv lepidel. Díky funkční studené pěně je zajištěna velmi vysoká elasticita a také pružnost a tvarová stálost matrace. Matrace se kromě jiného vyznačuje také extrémní prodyšností, což do značné míry přispává k hygieně celého lůžka. Se svojí novou matrací jsem tak neuvěřitelně spokojená a doufám, že mi bude sloužit přiměřeně dlouhou dobu.

Matrace, do které se vyplatí investovat

Matrace, do které se rozhodně vyplatí investovat jsem měla tu čest poznat na vlastní oči. Jedná se o neuvěřitelně příjemnou matraci, která je kvalitní, ale zároveň za ní nenecháte v obchodě celou výplatu. Matrace kromě jiného disponuje rozdílnou tuhostí a umožňuje tak výběr z měkčího a zároveň také z tvrdého ležení. Já osobně dávám přednost měkčí straně, ale líbí se mi, že mám pokaždé možnost výběru. Investice do této matrace tak rozhodně nelituji a brzy budu novou matraci pořizovat také svému nejstaršímu synovi, který již matraci rozhodně potřebuje vyměnit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz