Hlavní obsah

Restaurace Jilemnice předčila má očekávání

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Studio Pexova

Rump Steak v restauraci hotelu TOP Benecko

Restaurace Jilemnice zcela jednoznačně předčila všechna má očekávání. Když jsem vešla do restaurace, byla velmi útulná, čistá, krásně provoněná a personál se na mě usmíval od prvního okamžiku.

Článek

Trochu jsem se ovšem obávala toho, co mi mohou místní kuchaři nabídnout v restauraci, která se nachází až v Jilemnici, a nikoliv někde přímo v centru. Mé pochybnosti byli ovšem zcela nesmyslné a ani jedna z nich se nenaplnila. Na stůl jsem dostala naprosto krásný kousek hovězího masa, které bylo z místní farmy, od které restaurace odebírá maso. O příloze a aperitivu, který dokonale ladil k jídlu se ani nebudu zmiňovat. Jedním slovem jsem zažila zcela bezprecedentní gurmánský zážitek.

Jilemnice restaurace válí v moderně vybavené kuchyni

Jilemnice restaurace za mě zcela zvítězila na plné čáře. V moderně vybavené kuchyni, která razí koncept otevřené kuchyně, bylo k vidění ledacos. Umění místních kuchařů je naprosto skvělé. Umí si hrát s barvami, jídlo jim pod rukama přímo kvete a do toho všeho umí jídlo krásně naservírovat a v případě obsluhy také naprosto dokonale s výběrem jídla i poradit. Když jsem tak potřebovala vybrat pokrm nejen pro sebe, ale rovněž i pro mého syna, servírka mi poradila s výběrem a měla absolutní pravdu. Jídlo, které jsme, obdrželi bylo naprosto dokonalé a gurmánky více než přívětivé.

Restaurace v Jilemnici to umí

Restaurace v Jilemnici to zkrátka umí. Je evidentní, že zde funguje tým lidí, kteří spolu umí velmi dobře kooperovat. Atmosféra je tu velmi příjemná a člověk se tu cítí pomalu jako doma. Kromě jiného je zde možné připravit tabuli pro 4 či až pro 80 osob. Tudíž toto místo shledávám jako velmi vhodným pro jakékoliv firemní akce či narozeninové oslavy anebo také svatby. Když nad tím tak přemýšlím, tak svatební hostina na tomto malebném místě musí být absolutně dokonalým zážitkem na celý život.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz