Hlavní obsah

Stavební stroje - prodej

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Studio Pexova

Specializujeme se na smykové nakladače LOCUST či rypadla HYDERMA. Veškeré tyto stroje, a to včetně přídavných zařízení a příslušenství je možné sehnat u nás na jednom jediném místě.

Článek

Stavební stroje, prodej, servis stavebních strojů i mechanizace. Další část nabídky se skládá z vibrační techniky NTC a také univerzálních dokončovacích strojů UDS. Když jsem vešel do obchodu, nestačil jsem se divit všestrannému sortimentu, který byl k mání. Pro můj rozdělaný projekt jsem tak využil hned několika nabídek, a dokonce jsem jeden ze svých starších strojů rovnou na místě prodal.

Bazar stavební stroje

Bazar stavební stroje použité, zánovní i v komisním prodeji. Individuální dovoz stroje i nabídka šitá přímo na míru. Přesně tak si představuje bezproblémový obchod, ze kterého vzejde nejen spokojený zákazník, ale také spokojený prodejce. Jak již jsem zmiňoval, potřeboval jsem již delší dobu prodat jeden ze starších stavebních strojů, ale neměl jsem čas se zabývat nabídkami, prodejem samotným a dalšími věcmi, které se k prodeji vážou. V této firmě, která má své zázemí v Mostě jsem za svůj stroj dostal peníze okamžitě. Stroj jsem přitom prostřednictvím této firmy inzeroval pouze pár dní.

Bazarové stroje vám na místě předvedou

Bazar stavební stroje. Stačilo si do vyhledávače zadat toto spojení a okamžitě jsem se mohl po telefonickém hovoru rozjet do Mostu a využít skvělé spolupráce. Vybral jsem si na místě stavební stroj, který mi personál velmi ochotně předvedl, a dokonce jsem si jeho obsluhu mohl i sám vyzkoušet. Okamžitě mi bylo nabídnuto financování prostřednictvím leasingové společnosti, které jsem nakonec sice nevyužil, ale byl jsem za tuto možnost rozhodně rád. Stavební stroje nejsou příliš levné a často je člověk potřebuje v té nejméně vhodné chvíli. Díky prodeji mého starého stroje jsem ovšem mohl pohodlně pořídit nový a byl jsem velmi spokojený s celým obchodem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz