Hlavní obsah
Lidé a společnost

Už 16 let mě anonym šikanuje na internetu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Designer / DALL-E3 / Suscitator

Hater

Vážení a milí čtenáři a čtenářky mého blogu, musím se s vámi podělit o velmi nemilou zkušenost - vytrvalá šikana na internetu.

Článek

Chci tuto situaci řešit, ale Jenda Nešpor řešení (a chápu, že z jeho strany je to logické) odmítá. Rád bych se s ním setkal a rád si vyslechl důvody a motivy jeho nebývalé vytrvalosti.

Od roku 2008, tedy rok od vydání mé první knihy povídek, mě „hejtuje“ pod různými nicky Jenda Nešpor. Nevím, o koho jde, ale je velmi vytrvalý. Chápu, že se s takovým jednáním mnozí z vás setkali. Ale nevím, zda jste zažili někoho, kdo hejtuje na internetu vytrvale vůči vám 16 let.

Máte někdo podobnou zkušenost? Podělte se v diskusi.

Všiml jsem si, že v diskusích pod mými texty Jenda Nešpor opravdu vyčnívá. Na jednu stranu mě to velmi těší, že mám tak zarytého a věru trpělivého fanouška, no spíše „hatera“, ale na druhou stranu mě trochu zaráží způsob, jakým uvedené diskuse vede. Chápu jeho vcelku pochopitelný diskurz ohledně mé první knihy hororových povídek, zejména povídek Hrůzný věštec a Sametově matný povrch, chápu to, opravdu. Samozřejmě musím podotknout, že nejenom on, ale i jiní, zejména mé prvočtenářky, mě na uvedené upozornily. Není tedy sám, kdo mě „klepl přes prsty“. Ale zajímalo by mě, jaké motivy Jendu Nešpora vedou k tomu, že uvedené zjištění má potřebu neustále tvrdit a už 16 let mě „hejtuje“ všude, kde se objeví zmínka o mých knihách a podobně. Opravdu, chci vědět. Jak zjistím motivy a důvody Jendy Nešpora? No přeci osobní schůzkou a ideálně během autorského čtení, kde se na dané téma může rozvinout, domnívám se, zajímavá diskuse. Vzájemně se představíme a on mi třeba vysvětlí důvody diskurzu.

Na závěr si ještě dovolím krátkou poznámku: nikdy jsem Jendovi Nešporovi nevyhrožoval a nikdy jsem nežádal o setkání tváří v tvář až nyní!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz