Hlavní obsah
Názory a úvahy

Znáte muslima, který odsoudil krvavý sedmý říjen v Izraeli?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Suscitator/ Sirenie

„Potom uvidíte rozdíl mezi spravedlivým a svévolníkem, mezi tím, kdo Bohu chce sloužit, a tím, kdo Mu sloužit nechce.“ Bible, Malachiáš, 3:18

Článek

Myslím, že Evropa má oči obtížené stářím a špatně vidí, a proto zaměňuje dobré za špatné, protože jak jinak si mám vysvětlit události posledních dnů a týdnů, kterých jsem nechtěným svědkem.

Dodnes jsem neslyšel jediný kritický hlas, jediné odsouzení z muslimských vyšších kruhů s ohledem na činy islamistů během krvavého pogromu na území státu Izrael během dne 7. 10. 2023.

Dodnes mi není znám žádný odsuzující výrok imáma anebo představitele muslimské vlády. Neslyšel jsem o žádném společensky výše postaveném muslimovi, který by jasně a stručně odsoudil krvavý pogrom. Takže si znovu pokládám dotěrnou otázku, jež mě zneklidňuje den ode dne víc a více: „Znáte muslima z vyšších společenských kruhů, který stručně a srozumitelně odsoudil krvavý sedmý říjen v Izraeli?“ a tu nemám na mysli muslimy, kteří odvádějí daně v Izraeli.

Mám nepříjemné chvění v zádech. Ano doslova mi běhá nahoru a dolů mráz po zádech, když si uvědomím, že opravdu žádný společensky výše postavený muslim krvavý sedmý říjen prostě veřejně neodsoudil. Je to hrozné, ale je to tak. Obzvláště je takové pomyšlení děsivé, když vyplouvají na povrch zrůdnosti, jichž se v ten hrůzný den islamisté dopouštěli a když už víme, že islamisté moc dobře věděli, co dělají a že vše měli perfektně nacvičené.

O to víc mě překvapuje silná vlna podpory ze strany mnoha západních politiků a celebrit. Přece i já jsem viděl, jak v ulicích muslimové z Pásma Gazy jásali a křepčili radostí, během oslav úspěšného provedení operace „Povodeň“. A chcete mi říct, že oni neviděli nic?

Unikají mi zřejmě souvislosti, které jsou mě s největší pravděpodobností skryté. Ale já opravdu nerozumím tomu, proč se i z mých daní posílají peníze někam, kde je už jisté, že pomoc sloužila k budování podzemních tunelů, nákupu zbraní a také k výcviku pro operaci „Povodeň“.

Nakonec jsem dokonce dnes již svědkem toho, že obranné síly státu Izrael jsou obviňovány ze špatnosti, a nejen muslimové roznášejí zlou pověst o vojácích, například Human Rights Watch také Amnesty International, vznesly již obvinění z válečných zločinů proti Izraeli.[1],[2]

Takže nejprve islamisté vyvolávají konflikt a následně, vedení nenávistí, spáchají ohyzdnosti a následně obviňují obranné síly státu Izrael z páchání válečných zločinů. Ale v Bibli, Deuteronomium, 23:10, se lze dočíst: „Když vytáhneš vojensky proti svým nepřátelům, vystříhej se jakékoli špatnosti.“ A tohoto se podle mého názoru, izraelští vojáci s maximální možností, jak to jenom jde, což lze dohledat podle dosavadních vojenských výsledků, usilují držet. Zatím jsem neviděl a neslyšel nic o tom, že by cíleně napadali, znásilňovali a mučili nevinné civilisty v Pásmu Gazy a že by okrádali mrtvé a vykrádali domy.

Poslední dobou si všímám, že mnoho lidí má zřejmé potíže rozlišovat dobré od špatného. Nevím a nechápu to. Přece jsou to izraelské obranné síly, které nás chrání před špatnými a úlisnými islamisty. Už víme, čeho jsou islamisté schopni, viděli jsme obrazovou dokumentaci a slyšeli jsme už i svědectví unesených obětí krvavého sedmého října. Už přece víme, proti čemu tu dnes stojíme. A jenom izraelští vojáci jsou dnes ochotni se tomuhle postavit a držet si zlo od těla. Nejsou to Izraelci, kdo svádí na špatnou cestu, a nebudou to ani Izraelci kdo padnou do jámy, ale padnou tam ti, kdo tu jámu přichystali.

Poznámky pod čarou

[1]https://www.hrw.org/news/2021/07/27/gaza-apparent-war-crimes-during-may-fighting

[2]https://www.amnesty.org/en/latest/news/2023/10/damning-evidence-of-war-crimes-as-israeli-attacks-wipe-out-entire-families-in-gaza/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz