Hlavní obsah
Lidé a společnost

Adéla Gondíková prozradila, co se dělo po zveřejnění nahého videa Jirky Langmajera

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (zakoupená licence)

Když si na konci roku 2020 založil legendární herec Jiří Langmajer Instagram, chtěl být blíž svým fanouškům. Ale až zas tolik nejspíš opravdu ne! Dnes už se tomu s manželkou Adélou Gondíkovou doma smějí.

Článek

Jen o pár měsíců později se Jiřímu Langmajerovi povedla skutečná kuriozita. Zveřejnil totiž své nahé fotografie! Fanoušci tak mohli vidět svého oblíbeného „Langoše“ v celé kráse. V komentářích u videa se pak řešily zejména hercovy míry.

Jsem na video pyšný, řekl Langmajer

„Jak jsem vylezl z bazénu, nějak jsem se nestihl zakrýt. Ale jsem na to pyšný. K videu jsem navíc připsal ‚Mám malého pinďoura a jsem šťastnej‘, což je pravda. Dcerám to přišlo vtipné. Nevadí jim to,“ nechal se později slyšet herec.

Jeho žena Adéla Gondíková v pořadu Face to Face však prozradila, že ke zveřejnění videa vedla poněkud složitější cesta.

Ani jeden z nich neznal Instagram

Nejdřív se jí manžel ptal, jestli to nevadí a je tam něco vidět. Na to ona odpověděla, že je tam sice nahý, ale zdá se, že je to asi v pohodě, nic není vidět. Ani jednoho z nich totiž nenapadlo, že se dá video na Instagramu zastavit a bulvár tak za pár minut zasypou nahé fotky přirození slavného herce.

Nejdřív to posílali Adéle zakryté, pak už jí chodil manžel v celé kráse. Ne, že by ho tak neznala, ale Langmajer nakonec video smazal a od té chvíle si dávají doma na sociální sítě velký pozor! Byl toho tehdy plný bulvár. Na druhou stranu se nezdálo, že by se za takový trapas styděl - alespoň je legrace!

Zdroj: iDNES.cz, Face To Face

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz