Hlavní obsah

Herečka ze seriálu ZOO se pokusila o sebevraždu. Šteflová neunesla obvinění z prostituce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (placená licence)

Když ji potkáte, vždy se usmívá jako sluníčko. Uvnitř sebe však nosí herečka Lucie Šteflová, známá ze seriálu ZOO, temné tajemství. Dřív ji totiž trápily deprese, a dokonce se pokusila o sebevraždu.

Článek

Šlo o dobu, kdy se v médiích psalo, že se živila jako placená společnice. Mediální lynč Lucie Šteflová neustála a měla za to, že nejlepší bude ze světa odejít.

Neměla na potrat

V roce 2016 poskytla Lucie Blesku rozhovor, kde přiznala, že si prostitucí vydělávala, protože neměla na potrat. Na privát se podle rozhovoru dostala pomocí kamarádky ze střední.

„Přes kamarádku ze střední. Bavila jsem se s ní o tom, že jsem těhotná, že bych chtěla jít na potrat, ale že se mi zpozdila výplata. Tak mi doporučila tohle. Dělala jsem to proto, abych si vydělala na potrat.“ Podle jejích slov šlo o chvilkový zkrat a vydělala si asi osm tisíc. Necítila se na to, aby vychovávala v té době dítě. Přitom už tehdy byla úspěšnou herečkou, hrála po boku Miroslava Táborského, Ondřeje Vetchého nebo Jiřího Dvořáka. Bylo jí dvacet let.

Před třemi lety taková svá tvrzení popřela a upozornila, že články byly nafouknuté. „Bylo to hodně vykonstruované a řeší se to i soudně. Všechno se dá nafouknout, je to komplikované. Netvrdím, že jsem byla vždycky slušná holka, mám a měla jsem ráda muže, ale nikdy ne za peníze,“ bránila se.

Média tuhle kauzu milovala. Nekontrolovatelné množství článků mladou ženu dostalo na kolena.

Tvrdá zkouška dostala herečku na dno

„Měla jsem deprese a jednou jsem se pokusila o sebevraždu,“ přiznala. Za to se však dnes Lucie nestydí, bere to jako zkrat. Naopak v souvislosti s takovým přiznáním upozornila na to, že by se mělo více mluvit o duševním zdraví a síla jednotlivce by se neměla přeceňovat.

Herečka teď prožívá šťastné období. Vychovává dcerku a má partnera, se kterým je zasnoubená.

Zdroj: super.cz, zena.cz,

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz