Hlavní obsah
Umění a zábava

Pořad Možné je všechno vrátil divákům Čmaňu. Říká o sobě, že je dědek, ale Sokol by se mohl učit

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: se souhlasem TV Nova

Na televizní obrazovky přichází show, která si rozhodně nebere servítky. V čele s moderátorem Pavlem Zedníčkem se slavní soutěžící pokusí splnit ty nejšílenější úkoly. Podle režiséra Pepeho Majeského je to mateřská školka zábavy. Co odhalila?

Článek

Byl to milovaný Kufr, který v roce 1992 moderoval Pavel Zedníček. Ten vnášel na televizní obrazovky nejen potřebnou dávku zábavy, ale také autority. To režisérovi Pepemu Majeskému neuniklo a byl to jeden z důvodů, proč si při přípravě nového pořadu na Pavla Zedníčka vzpomněl.

Zedníček je symbolem laskavosti

„Hledal jsem někoho, kdo by byl klidnější. Někoho, kdo by do pořadu přinesl jistou laskavost. Protože ostatní účinkující, kteří v naší show soutěží, nebo spíše si hrají, jsou plní energie, jsou trochu „crazy“. Je to taková mateřská školka zábavy. Potřeboval jsem to trošku vyvážit, a tak mě napadl Pavel, který oslavil už sedmdesáté čtvrté narozeniny. Když jsem mu s tím nápadem volal, byl velmi zaskočený, ale nabídku přijal a já jsem velmi rád. Ta kombinace Pavla s tou sestavou „šílených“ osobností je dokonalá,“ řekl Pepe Majeský.

Pavel Zedníček byl ale jeho nabídkou překvapený. „Já byl hrozně překvapený, že si na mě vůbec někdo ještě vzpomněl. Já mu říkal, že je tady mnoho šikovných mladších, a on, že to zkusíme a uvidí se. To, že si vybral mě, mě ale potěšilo,“ svěřil se Pavel Zedníček.

Kdy ho necháte moderovat Slavíky?

Způsob, jakým Zedníček moderuje, se ani zdaleka nedá srovnávat s tím, jak pojímá Ondřej Sokol s Alešem Hámou každoroční Slavíky. Inteligence, laskavost a vřelost oproti nepromyšleným urážkám, to je docela jiné kafe.

A tak kdyžtak někdo zvedněte, prosím, telefon, a nechte Čmaňu moderovat velké živé přenosy. Třeba by to na televizní obrazovky zase vrátilo úroveň a slušnost, která tam už dlouho chybí.

Zdroj: autorský komentář, TV Nova

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz