Hlavní obsah
Lidé a společnost

Skrytá tajemství Jiřího Dvořáka: První láska utekla měsíc před svatbou, manželka zemřela na rakovinu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Profimedia (placená licence)

Výrazný herec, charismatický muž a ten, kterému odjakživa padaly k nohám i mladší ženy, které na něm mohly oči nechat - to a mnohem víc je herec Jiří Dvořák, kterému už navždy zůstane v srdci role mazaného Uriáše. Co ale skrývá ve své minulosti?

Článek

„Kdo by neměl rád pohádky?“ řekl v rozhovoru pro Český rozhlas herec Jiří Dvořák, který se stal v Česku jejich symbolem. Život se s ním ale nemazal, a ačkoliv má dnes po svém boku krásnou ženu, se kterou je šťastný, i dceru, kterou na svět přivedl s herečkou Bárou Munzarovou, zkoušel musel zvládnout mnohem víc.

Drsná první láska

Jeho první velkou láskou byla moderátorka Zuzana Slavíková, která kdysi zazářila na televizních obrazovkách v soutěži Nejslabší! Máte padáka! Byly doby, kdy si každý přál postavit se drsné moderátorce, která urážkami zrovna nešetřila. Však jí je taky tehdy vymýšlel psycholog, aby mířily na ta nejslabší místa soutěžících.

Foto: Profimedia (placená licence)

Zuzana Slavíková v roce 2003

Když tehdy Slavíkové zavolali, že roli moderátorky opravdu získala, vypila půl lahve irského likéru, ačkoliv tehdy vůbec nepila. „Bála jsem se, že přijedu do Prahy a oni mě tam sežerou. Když mi volali, chtěla jsem říct: ‚Bezva, děkuju, mně už to stačí!‘ Ale nakonec rozhodl můj muž, který řekl, že nemáme peníze a on chce motorku,“ vzpomínala po letech. Na tu si nakonec počkal dalších 20 let, ale Zuzanu show proslavila po celém Česku. S Dvořákem ale chodila ještě na škole. Trpký rozchod na sebe nenechal dlouho čekat. „Utekla mi měsíc před svatbou. Přebral mi ji nejlepší přítel, jak už to tak chodí zejména v amerických filmech,“ přiznal Dvořák. „Ona je pro mě pořád zásadní přítel. Zuzana mě umí postavit na zem velmi razantně. Zaplaťpánbůh za to,“ dodal.

K oltáři nakonec Jiří Dvořák došel, i když s jinou ženou. Jmenovala se Yvetta Tannenbergerová a seznámili se tehdy v divadle v Brně. Bezdětné manželství se po pár letech rozpadlo, ale operní pěvkyně se dožila jen 43 let. Zemřela na nádor na mozku.

Láska s Bárou Munzarovou

Podruhé vystrojil Jiří Dvořák veselku s populární herečkou Bárou Munzarovou, známou například z Ordinace v růžové zahradě. Ani tady ale své štěstí nenašel, rozvedli se po sedmi letech. Z jejich svazku však vzešla dcera Anička, která nedávno zazářila například v seriálu Eliška a Damián. Mnozí diváci ji věští zářnou kariéru, protože talent tahle dáma rozhodně nezapře.

Poté randil Dvořák s mladšími partnerkami, naposled byl letos viděn na karlovarském filmovém festivalu na kolonádě s o 28 let mladší Slovenkou. Ta však není jediná, která může na známém herci oči nechat. „O Vánocích se mi zaplní sociální sítě edity z Anděla Páně, kde se až moc mladé slečny vyjadřují k mému tátovi. Snažím se to nečíst. Jsou tam věci typu: ‚Kolik mu je, ten je hot.‘ A já si říkám, nedělej to, je ti třináct a je to můj táta!“ postěžovala si jeho dcera Anička v show 7 pádů Honzy Dědka. Ať je to jak je to, Dvořák je zkrátka idolem všech generací!

Zdroj: zeny.iprima.cz, iDNES.cz, lidovky.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Anna Dvořáková

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz