Hlavní obsah
Lidé a společnost

Jak to bylo s Evou Burešovou a Michaelem Krásným

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (placená licence)

Rozpoutat mediální válku, to umí jen ti nejlepší. Zdá se, že tentokrát má ale Eva Burešová co dočinění s naštvaným expartnerem, který hodlá celému světu říct, jak to tenkrát bylo. Co o tom víme?

Článek

Když se Eva Burešová zamilovala do basisty Michaela Krásného, možná už se tehdy viděla ve svatebním, v krásném domě a s velkou rodinou. Mělo to být navždy. Jenže záhy přišel hořký konec, který bude mít zřejmě po letech krutou dohru. A to pro obě strany.

Otěhotněla brzy

Nikdo se nedivil, když tehdy sotva čtyřiadvacetiletá herečka oznámila, že je těhotná. Po dítěti toužila a byla to velká láska. A zatímco se po porodu zdálo, že se Burešová pro roli maminky narodila, Krásný se jako otec neviděl a jejich vztah se začal hroutit. „Byli jsme nejlepší kamarádi. Jenže po narození syna to partner přestal zvládat,“ popsala důvody rozpadu vztahu herečka ze své strany, ačkoliv Krásný se nikdy k tomu, co se mezi nimi stalo, nevyjadřoval.

Místo toho, aby byl prý nablízku své rodině, sbalil si kufry a krátce po narození syna dal přednost kariéře v New Yorku. A Burešové zůstalo srdce rozlámané na kusy. „Nečekala jsem, že by něco takového mohlo přijít,“ posteskla si dříve Eva, ačkoliv teď Krásný ve svém vyjádření tvrdí, že to byla ona, kdo inicioval konec vztahu.

„Když mě nikdo nevidí, tak si doma brečím do polštáře, přijde mi to normální. Je dobré, že jako táta funguje. Dokonce jsme spolu schopni i komunikovat. Doufám, že se vše urovná,“ řekla.

Tatínek prý nepomáhal

Ze začátku jen těžce hledali společnou řeč. „Tatínek nepomáhá. On má hodně práce. Když má jeden volný den, Nathánka si vezme. To bývá ale málokdy,“ říkala herečka ještě v roce 2018. 

Později si všechno vyříkali a začali fungovat kvůli synovi, alespoň tak se to zdálo. Jenže pak dala Eva rozhovor pro web extra.cz. A pustila si pusu na špacír. „Vlastně jsem byla celou dobu sama. Ono to nebylo tak, že se jednoho dne sbalil a odešel. Spíš to bylo tak, že doma nikdy moc nebyl. A když už, pak přišel hodně brzy ráno,“ řekla.

„Nikdy jsem po něm nic nechtěla. Všechno jsem zvládla sama,“podotkla. Nezapomněla také dodat, že je vděčná za svého současného partnera Přemka Forejta. „Jsem úplně nejšťastnější a myslím si, že to je takový dárek za to, co jsem si všechno prožila.“

Krásný vrací úder

Jenže tímto rozhovorem svého expartnera - bůh ví proč, protože v podobném duchu o něm mluví už mnoho let - rozzuřila tak, že jí vzkázal přes Instagram dost ostrá slova.

„Na základě tlaku, který vznikl po posledním rozhovoru mé bývalé partnerky, jsem nucen se ohradit vůči těm lžím a výmyslům, které existují o mé osobě,“ řekl v úvodu videa, které mělo asi čtyři minuty.

Potřebuješ pozornost, útočil Krásný

„Rozhodně jsem neopustil svou bývalou těhotnou partnerku, abych upřednostnil kariéru. Řeknu vám jenom to, že to bylo rozhodnutí čistě mé partnerky. Pod jejím soustavným nátlakem a na její výslovné přání došlo k našemu rozchodu. Fascinuje mě, že se to znovu objevilo. Konfrontoval jsem ji s tímto před čtyřmi lety. Bylo mi řečeno, že si to vymyslela bulvární média, aby nás rozkmotřila. Ona mi tehdy řekla, že se připravuje na soud, že se s nimi chce soudit. Teď tady vidím rozhovor, kde to říká přímo ze svých úst. Mám to od ní i v textové komunikaci. Nechápu, z jakého důvodu to znovu vytahuješ,“ poukázal na to, že se o tom už dříve bavili.

„Co to je za blbost. Mám mít máslo na hlavě? Už stačilo. Jestli v tom míníš pokračovat dál, mám čísla na lidi z bulváru a udělám rozhovor já. Dopodrobna si užiju to, že popíšu nejbizarnější detaily toho, jak se chováš a kdo ve skutečnosti jsi. Potřebuješ brutálně mediální pozornost. Nech toho a vymysli si něco jinýho. Mě si už do huby nikdy neber, jasný?“ řekl drsně na závěr.

Burešová to nenechala bez odezvy

Už dříve herečka ze seriálu ZOO naznačila, že v životě prožila mnoho krušných chvil, o kterých by jednou ráda promluvila. Ani reakci Krásného nenechala bez odezvy.

„Před pár měsíci dobrovolně opustila svět naše velmi blízká přítelkyně. Už dál nezvládala psychické nátlaky svého bývalého manžela. Nikdo o tom nevěděl.
Já se z úcty k ní rozhodla prolomit mlčení po dlouhých letech. Vyhrožování bulvárem a zničení mé osoby mi bylo dávno před tím, než jsem promluvila já. Stovky slohových prací s urážkami, vyhrožováním, zesměšňováním, držím v sobě už přes 6 let. Proč vlastně ale ? Takových maminek, které si tyhle věci prožívají samy potichu jen ze strachu ze zveřejnění komukoliv je hromada. Už i proto, že druhá strana okamžitě udeří 100× více. Akorát, že já už se díky Kamilce nebojím. A až se mě zase někdo uprostřed hodinu a půl dlouhého rozhovoru zeptá, tak odpovím a je mi jedno kolik ran bičem za to dostanu. Je to minimum toho, co jsem už stejně zažila,“
reagovala Burešová na svém Instagramu.

Co se tak mezi dvojicí před lety stalo, vědí jen oni dva. Jisté je, že si musí dát velký pozor na to, jaká vyjádření teď dají na sociální sítě či do médií. Ačkoliv každá kauza jednou vyšumí a i horliví čtenáři jednou zapomenou, jejich syn Nathaniel, který by měl jít teď do druhé třídy, si to všechno jednou přečte.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz