Hlavní obsah
Rodina a děti

Exmanželka mě ponížila před synem. Nikdy jí to neodpustím, říká Patrik (34)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Jeho život se změnil

Myslel si, že našel ideální partnerku, která má ráda jeho i jeho syna z předchozího vztahu. Pro Patrika však bylo vystřízlivění z růžového snu velmi bolestné. Navíc možná přišel o to nejcennější.

Článek

Nikdy nebyl prototypem dokonalého partnera, který by své drahé polovičce snášel modré z nebe a dělal všechno, co jí vidí na očích. Na druhou stranu se Patrik uměl postarat o rodinu, nebyl nevěrný a vždy splnil to, co slíbil. „K udržení manželství to ale nestačilo. Moje bývalka si našla jiného chlapa a řekla mi, že se se mnou nudila,“ přiznala sympatický chlapík.

Dlouho pak žil sám, soustředil se jen na práci a na syna, které s bývalou manželkou měli. Dá se říct, že byl jedinou velkou radostí jeho života. „Je to skvělý kluk. Vytvořili jsme si perfektní vztah přesto, že jsem s ním nebydlel. Ex naštěstí nikdy nebažila po tom, aby se mi za něco mstila skrz něj.“ Mohl s ním trávit prakticky tolik času, kolik si přál. „Prostě jsme se uměli domluvit, což jsem na bývalé ženě oceňoval.“

Všechno začalo být problém

Všechno se ale změnilo ve chvíli, kdy si Patrik našel novou známost, se kterou se zdálo, že to bude vážné. „Najedou mi exmanželka začala házet klacky pod nohy. Přitom se v mém přístupu k ní nic nezměnilo, nezměnilo se nic ani směrem k synovi. Možná spíš naopak, mohl jsem na něj mít ještě víc času, protože Hanka mi v mnoha věcech pomáhala.“ Všechno bylo náhled problém. Dokonce i věci, které předtím plynuly zcela bez komplikací.

Patrikova někdejší žena si začala vymýšlet neuvěřitelné historky a prakticky každý den přišla na něco, jak exmanželovi zkomplikovat život. „Dostalo se to tak daleko, že jsem kluka přes měsíc neviděl. Nejprve byl údajně nemocný, pak jel někam s kamarády, potom škola atd. Samozřejmě jsem věděl, že lže, ale nemohl jsem s tím nic dělat, aniž bych zažehnul konflikt. A do toho se mi nechtělo, děsilo mě, že by pak třeba rozhodoval soud. Toho jsem chtěl Honzíka ušetřit.“

Synovi klidně lhala

Nakonec se Patrik rozhodl, že bude jednat. „Jel jsem k ní domů, abychom si to vyříkali. Napřed mi nechtěla otevřít, pak tedy milostivě svolila, že si promluvíme. Honzík nebyl doma, takže jsme měli prostor. Nebudu zabíhat do detailů, moc hezké to nebylo. Když jsem chtěl odejít, syn akorát dorazil.“ Kdo by však čekal, že Patrikova bývalá partnerka přestane s útoky, spletl by se.

Naopak se zdálo, že všechno ještě graduje, že na to snad čekala. „Začala vykřikovat, že jsem lhář a podvodník, že na oko tvrdím, jak chci syna vídat, ale přitom jsem za ni přišel, abych vyjednal opak. Nevěděl jsem, co dělat. Honza koukal a vypadalo to, že máme uvěří. Pak dílo dokonala tím, že mu řekla, že ani nemám peníze, abych mu zaplatil školu v přírodě a přišel jsem k ní žebrat o půjčku. Bylo toho na mě moc, takové ponížení jsem nemohl dál snášet.“

Patrik z bytu vylétl jako namydlený blesk. Až příliš pozdě si uvědomil, že nechat její řeči bez reakce se v očích jeho syna rovnalo přiznání viny. „Dnes spolu vztahy zase napravujeme. Ale jde to těžko. Exmanželce evidentně nějaké věci uvěřil.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz