Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel měl poměr s mužem. Na svoji reakci hrdá nejsem, přiznává Jana (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nevěřila, že vše zajde tak daleko

Jejich manželství fungovalo. Vzhledem k vývoji se dá určitě říct - kupodivu. Celkem spolu byli osm let, mohli přidat i další roky, pokud by Jana reagovala jinak. Ví, že udělala chybu. Ale lituje?

Článek

Najít více rozdílnou dvojici by bylo docela složité. Jana je hodně temperamentní, nejde daleko pro ostřejší slovo. Robert působí klidně a vyrovnaně a raději, než konflikt vždy volil rozvážný ústup. „Když jsme se poznali, myslela jsem si, že je srab. Jak jsem ho ale poznala víc, došlo mi, že to není strach, ale rozvaha. Pracoval zkrátka víc s inteligencí než s emocemi. Musím uznat, že jsem to na něm obdivovala, já tohle nedokázala,“ usmívá se sympatická blondýnka.

Byl jiný, mělo mě to varovat

I když k sobě hledali cestu poměrně dlouho, nakonec ji našli. Přesto mnoho jejich známých nechápalo, že to dotáhli až k oltáři. Oni si však byli jisti, že dělají dobře. „Měli jsme se rádi. Od začátku to byl takový zvláštní vztah. Neřekla bych totiž, že šlo o horoucí lásku. Spíš jsme si naprosto vyhovovali, zapadli jsme do sebe jako puzzle. Tam, kde jsem byla bezradná, nastoupil Robert. A naopak.“

Když se Jana zpětně ohlížela, přijde jí zvláštní, že se nikdy nepohádali. „Bylo v něm od začátku něco zvláštního. Na jednu stranu mě to přitahovalo, na stranu druhou ve mě vždy někde vzadu blikalo červené světýlko. Bohužel jsem ho neposlechla, protože Robert byl jiný než ostatní chlapi. Což mě asi mělo varovat.“ Místo toho si namlouvala, že si jen něco vymýšlí, že vidí věci, které neexistují.

Téměř spolu nebyli

Roky po svatbě běžely relativně v klidu. Plnily si své sny, hodně cestovali, rozjeli podnikání. Ne spolu, každý zvlášť. „Dohromady bychom pracovat nemohli, já bych ho brzy poslala ke všem čertům. A myslím, že on by ze mě měl také brzy infarkt, protože bych mu do všeho mluvila. Takto nám to vyhovovalo, pokud jde o pracovní stránku.“ V té době se příliš nevídali. Každý měl své starosti a jen málo věcí řešili společně. Takže se začali odcizovat.

Jana si tak vlastně ani nevšimla, že její partner má i jiné zájmy a stýká se s novými lidmi. „Hodně se kolem něj motali chlapi, což mi ale přišlo fajn. Říkala jsem si, že je to pořád lepší, než aby měl všude ženské. Spletla jsem se, dnes už vím, že zástupy žen by byly stokrát lepší.“

Vím, že jsem udělala chybu

Jednoho dnes ale její manžel přišel domů s tím, že jí potřebuje něco říct. A spustila se „stavidla“ informací, ze kterých byla Jana v šoku. „Když to shrnu, tak měl úlet s chlapem a moc se mu to líbilo. Nevěděl, jestli zůstat ve vztahu se mnou, nebo si celou dobu jen nalhával, že je na ženy. Pro mě to byly tak hrozné zprávy, že jsem spustila strašnou scénu.“

Křičela na něj opravdu ošklivá slova, která se týkala jeho možné sexuální orientace. „Ani jsem nevěděla, že taková slova znám. Lituji toho. On se sebral a odešel. Později jsem se dozvěděla, že má jinou ženu a je spokojený. Kdybych s ním normálně probrala to, co se stalo, asi bychom spolu zůstali dál. Prostě jsem to neustála. Nejsem na svoji reakci hrdá.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz