Hlavní obsah

Manželka se mi znechutila. Z jejího zvyku se mi zvedá kufr, říká Petr (38)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Do práce raději jezdí brzy

Nikdy nevěřil tomu, že bude prchat z domu před vlastní manželkou. Pro Petra se společná rána stala noční můrou. Přemýšlí, jestli své ženě říct, že se mu naprosto znechutila. Bojí se, že ji ztratí.

Článek

Potkal ji v pravým čas. Petr vždy s oblibou říkal, že ho jeho milovaná Klárka zachránila. Když ji poznal, hodně pil, toulal se po nocích a ženy střídal možná častěji než ponožky. Kdo ví, kde by byl, kdyby mi do života nevstoupila překrásná brunetka. Byla mojí spásou. Přitom jsem si na začátku rozhodně nemyslel, že bych s ní mohl být déle, než dvě, tři noci. Jenže byla jiná, než ženy, které jsem do té doby potkával,“ usmíval se sympatický chlapík.

Imponovalo mu, jak je cílevědomá

Půvabná, o čtyři roky mladší slečna ho naprosto okouzlila. Najednou byl ochoten vzdát se nekončících mejdanů jen proto, aby s ní mohl trávit pár minut. „V té době byla hodně vytížená. Studovala na vysoké škole, do toho měla brigády. V Praze bydlela se spolubydlící, nastěhovaly se společně z jedné moravské vesnice. Obdivoval jsem, jak je cílevědomá a jde si za svým.“

Petr jí mnohokrát nabízel finanční pomoc, vždycky odmítla. „Pozvánky na večeře apod., to ano, to ode mě jako od muže akceptovala. Ale aby si nechala zaplatit třeba účet za telefon, nájem atd., to absolutně nepřipadala v úvahu,“ vzpomínal Petr. I proto se do ni ale vlastně zamiloval. Imponovalo mu, že chce být jeho vyvolená nezávislá.

Bál jsem se, aby se nezměnila

Nikdo se nemohl příliš divit, že spolu za pár měsíců začali bydlet. Uplynuly další dva roky a jejich přátelům přišly pozvánky na veselku. Oba jsme po tom moc toužili. I proto, že Klára dokončila školu, nastoupila do práce, která ji moc nebavila a my jsme řešili, jestli tedy zaměstnání změní, nebo budeme mít napřed miminko. Nakonec zvítězila druhá varianta. Narodila se nám krásná holčička, jmenuje se Kateřina.“

Příchodem dítěte se hodně věcí změnilo. Našli si větší byt za Prahou, Petr ale neměl problémy dojíždět do práce, navíc si mohl často brát home ofiice. „Spíš jsem se bál, aby se nezměnila Klára. A to se začalo dít, pomalu, plíživě. Přestávala o sebe pečovat, začínalo jí být jedno, jestli si z ní zase sednu na zadek, jako před lety. Začínal jsem mít strach, že je to předzvěst ještě horších věcí.“

Raději utíká do práce

Petr se bohužel nepletl. Jeho drahá polovička se navíc začínala „chytat“ zvyků, které jí poradily „zkušené“ kamarádky, které porodily o pár měsíců před ní. „Jedna věc byla naprosto nechutná. Zubní nití si u snídaně čistí zuby. Dělá to pravidelně. Ne v koupelně, ale u stolu, když jíme! Přijde jí to naprosto normální. Tvrdí, že to dělá proto, že je unavená a chce u toho sedět.“

Petr se jí to pokoušel rozmluvit, ale byly z toho jen hádky. Po několika pokusech toho tedy nechal. „Raději jezdím do práce. Home office už skoro nemám. Seberu se a jedu dřív, než se potkáme u snídaně. A o víkendech to přetrpím. Nevím, jak dál. Klára se mi znechutila, ale nehodlá s tím nic udělat. Jestli se rozvedeme? Nevím, ale možné to je, nedávám to.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz