Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Co mi pomohlo letos na zahrádce zbavit se mšic a slimáků?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Ilustrační foto

Zná to asi každý zahrádkář. Několik měsíců se staráte o úrodu, ale stačí pár dní a škůdci dokáží vše zničit. Babských rád je spousta, ale ne vždy mi vše fungovalo. Letos však mám dvě pozitivní zkušenosti s hubením škůdců.

Článek

Slimáci: Velmi otravní a kolikrát nejsou moc dobře vidět. Pokud se jim nezabrání včas, tak jsou schopni spořádat značnou část úrody. Letos stačilo dát na zahrádku několik kelímků, do kterých jsem nalil pivo (obzvláště domácí jim chutnalo), a ráno byl kelímek plný utopených slimáků. Kdybych vyzkoušel dříve, tak mi mohla zbýt alespoň nějaká cuketa, kterou mi letos všechnu zničili.

Mšice: Zde jsem vyzkoušel spoustu věcí, ale nic moc nepomáhalo a chemii jsem raději moc zkoušet nechtěl. Letos jsem vsadil na bylinku saturejku a ta opravdu zafungovala na jedničku. Papriky v okolí nebyly zasaženy vůbec. Ty v květináči, které jsem měl na balkóně, však zasaženy byly, a proto jsem utrhl kousek a dal ho k nim. Po třech dnech nebyla po mšicích ani památka.

Snad se nejednalo jen o nějakou roční anomálii a oba tyto způsoby zafungují i v dalších letech.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Slimáci

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz