Hlavní obsah
Internet a technologie

Jednoduchý a bezpečný prodej elektronických vstupenek bez jakékoliv starosti

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Ilustrační obrázek

Elektronizaci, digitalizaci a podobně mám velmi rád. Jedna z mála věcí, na kterou jsem si však nemohl úplně zvyknout, byly elektronické lístky na kulturní a sportovní akce.

Článek

Nešlo samozřejmě o to, že bych se bál neplatnosti mnou pořízených lístků. Bál jsem se toho, co se stane v případě, kdy se nebudu moci dané akce z jakéhokoliv důvodu zúčastnit.

Jako první se samozřejmě nabízí možnost přímého prodeje nějakému konkrétnímu zájemci, ale opravdu byste si jen tak koupili od neznámého člověka lístky za několik tisíc s tím, že nevíte kolika jiným lidem své elektronické vstupenky tímto způsobem rovněž prodal? No je pravda, že takových lidí je stále celkem dost a jejich hazard moc nechápu. Ne každý prodejce elektronických lístků je v tomto poctivý a lidí, kteří skončili za branami koncertu, již bylo nespočet.

Pokud tedy již takového konkrétního člověka se zájmem o koupi naleznete, tak může nastat nekonečně dlouhá debata nad systémem a podmínkami prodeje a výsledkem může být ztracený čas několika hodin, vstupenky stále držíte v ruce a čas na prodej se nepříjemně krátí.

Můžete samozřejmě zkusit prodat vstupenky na místě, pokud vy můžete, ale někdo z kamarádů se nedostavil, ale můžu říci, že tohle je taková celkem dost trapná záležitost. Asi dvakrát jsem to zkoušel a při několikátém odmítnutí se cítíte jako špatný drogový dealer.

Naštěstí zde dnes již máme celkem pohodlné řešení. Portál TicketSwap umožňuje zakoupené a přebytečné vstupenky nabídnout k prodeji přes svůj portál. Stačí se zaregistrovat, zadat svoje údaje a bankovní účet a můžete zkusit prodat. TicketSwap sám ručí za pravost zakoupených vstupenek a je to v podstatě jediný věrohodný portál s nákupem vstupenek z druhé ruky a doporučují ho tak i známí pořadatelé kulturních akcí.

Nedávno jsem měl možnost tento portál poprvé vyzkoušet v praxi a prodat se mi podařilo. Cenu, za kterou prodáváte, si určujete sami plus samozřejmě musíte počítat s provizí TisketSwapu za zprostředkování prodeje. Mně se takto podařilo prodat vstupenky již za dvě hodiny od zveřejnění nabídky. Sice to bylo tím, že jsem je prodával dost pod cenou, ale alespoň jsem nepřišel o vše.

A co se týká připsání peněz na účet, tak to proběhlo přesně tři pracovní dny po prodeji, takže přesně jak společnost deklaruje.

Z toho samozřejmě vyplývá i druhá strana mince. Pokud chcete pořídit vstupenky levněji, můžete zkusit TicketSwap a pokusit se tam nějaké získat.

Poznámka: Autor nemá nic společného s portálem TisketSwap. Jde jen o návod, jak zachránit či ušetřit peníze za nákup a prodej vstupenek.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz