Článek
Již první den jsem napsal jistou pochybnost nad jednou potencionální hrozbou a stále si na ní trvám.
Dnes bych však rád zhodnotil čtyři banky, u kterých jsem osobně nebo zprostředkovaně platbu vyzkoušel. U všech peníze odešly v pořádku, takže vše důležité funguje, ale jisté zajímavé rozdíly tu jsou.
Fio banka:
- Můžete zadat jak číslo, které nemáte v kontaktech, tak můžete vybírat ze svých kontaktů.
- Z kontaktů však bohužel nepoznáte, kdo má službu zřízenou.
- Pokud zadáte neznámé číslo, tak se vám zobrazí ještě před odesláním peněz jméno majitele účtu.
Air Bank:
- Můžete zadat jak číslo, které nemáte v kontaktech, tak můžete vybírat ze svých kontaktů.
- U kontaktů je viditelné označení které říká, že daná služba je aktivní.
Raiffeisenbank:
- Můžete zadat jak číslo, které nemáte v kontaktech, tak můžete vybírat ze svých kontaktů.
- Jako nabídka kontaktů se zobrazí pouze čísla, která mají danou službu aktivovanou.
Komerční banka:
- Můžete zadat jen číslo ze svých kontaktů. Alespoň mně se tedy nepodařilo nijak zadat číslo, které v kontaktech nemám.
- Z kontaktů však bohužel nepoznáte, kdo má službu zřízenou.
Testováno bylo na mobilních aplikacích jednotlivých bankovních institucí a z těchto čtyřech institucí implementaci nejlépe zvládla pro mě celkem překvapivě Raiffeisenbank. Na opačný konec bych poslal možná tentokrát ne tak překvapivě Komerční banku.
Prostor pro zlepšení tu tedy u většiny rozhodně je.