Hlavní obsah

Najměte si nejlepší zaměstnance, kteří mají hlad po úspěchu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nejlepší zaměstnanci v drtivé většině případů mají vždy VLASTNÍ MOTIVACI něčeho dosáhnout. Často to bývají sportovci, kteří jsou soutěživí. Peníze nesmí být jedinou motivací zaměstnanců.

Článek

ELON Musk je světoznámý byznysman. Je to vizionář a základní myšlenka o elektrických autech přišla od něho.

Pro úspěch firmy potřeboval spoustu vlastností, ale asi nejvíc VYTRVALOST, aby vše dotáhl do velikosti, kde je TESLA teď. A pak si musel ještě NAJÍT SPRÁVNÉ ZAMĚSTNANCE, a to je vždy oříšek.

Nejlepší zaměstnanci v drtivé většině případů mají vždy VLASTNÍ MOTIVACI něčeho dosáhnout. Často to bývají sportovci, kteří jsou soutěživí. Peníze nesmí být jejich jedinou motivací. Peníze přijdou poté, co odvádíte dobrou, či nadstandardní práci sami.

NEJLEPŠÍ MOTIVACÍ JE VŽDY „HLAD PO ÚSPĚCHU“.

Najít takové zaměstnance není jednoduché, ale jde to. Musíte zjistit na pohovoru MOTIVACI k práci.

Sám když zaměstnance nabírám, tak mne zajímá, co je na práci u firmy bude bavit, co je baví v současné práci, jaké by chtěli výhody, jaké mají koníčky atd. Když někdo chce hlavně home office, tak nevěřím, že to bude dobrý „pracant“. Já úplně nevěřím na vlastní zodpovědnost lidí, většina lidí si chce hlavně práci ulehčit a ponechat si stejné peníze.

Málokdo se zajímá i o to, aby se firmě dařilo.

Pokud ale máte takového/takové zaměstnance, kteří mají zájem i o blaho firmy, tak si je prosím DRŽTE VE FIRMĚ ZA KAŽDOU CENU. Je jich strašně málo, je to nedostatkové zboží.

Dále musí mít firma DOBRÉ „ŠÉFY“, kteří budou kormidlovat denní operativu. To nemůže dělat jenom jeden člověk – majitel. Kdo je to DOBRÝ šéf?

Dobrý šéf by totiž měl motivovat zaměstnance k co nejlepším výkonům. Je to „tvrdý chleba“ a navíc ne každý to umí.

Pryč jsou časy, kdy majitel / šéf nařídil úkol a kdyby jej podřízený nesplnil, tak by do byl velký problém. Teď lidé potřebují vysvětlit důvod, proč je úkol nastaven a zdůvodnit jim, co to pro ně bude mít za výhody. To znamená, že zpočátku je ohromná časová investice šéfa, než vysvětlí principy na kterých firma funguje a zaměstnanec si je zažije.

Každá firma má takových dobrých šéfu pomálu. Ideální je mít tyto šéfy na klíčových pozicích ve firmě (Prodej, Finance a Marketing).

Loajální a svědomití zaměstnanci/šéfové pomohou firmě vyrůst, to je hlavní motor úspěchu firem. Ryba smrdí od hlavy, když nejvyšší šéf (CEO) není dobrým šéfem, tak mezi jeho podřízenými dobré šéfy nehledejte 😊.

Uzdravujeme Firmy

Jsme na čísla, zlepšíme ta Vaše.

www.uzdravujemefirmy.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz