Článek
Jak najít nové prodejní kanály/zákazníky?
Myslíte, že už nemáte komu novému prodávat, a protože jste na trhu „hrozně dlouho“, tak už jste všude?
Dám Vám příklady, kdy si to velké nadnárodní firmy myslely také a našel jsem nové zákazníky, kteří od nás začali nově odebírat.
Příklad první: PK Solvent největší velkoobchod drogerie, 25 let na trhu, rok 2015
PK solvent prodával 25 let do velkoobchodů, drogerií a měl vlastní síť prodejen TETA. Dle jeho názoru nebylo kam růst. Prodávali jsme i úklidovým firmám, ale pouze velice málo. Zjistil jsem, že úklidových firem je obrovské množství a mají potenciál 250 miliónů Kč pouze v ČR!!!. Připravili jsme projekt, nastavili jsme pro ně sortiment a ceny, najali obchodní zástupce a rozeběhli obchodování.
Výsledek: Obrat 25 miliónů Kč za první rok
Příklad druhý: firma Kraft Foods, káva Jacobs a Dadák, rok 2000
Velká nadnárodní firma, 60 obchodních zástupců a mysleli jsme, že jsme všude. Nebyli.
Vstoupil jsem do jednání s 2 největšími provozovateli Prodejních automatů a vstoupili jsme na tento trh. Celkem 200 automatů po celé ČR jsme obsadili s kávou Jacobs.
Výsledek: Obrat 12 miliónů Kč navíc kávy za rok.
Příklad třetí: firma Kraft Foods, káva Dadák, instantní káva Jacobs a Dadák, rok 2001
Vyjednal jsem s prodejcem Family Frost jednorázovou akci na kávu Dadák.
Výsledek: Obrat 2 milióny kávy za rok.
Vždy najdete prodejní kanál, kde lze prodávat, téměř nikdy nemáte obsazený celý trh. Hledejte a zákazníky najdete.
Uzdravujeme Firmy
Jsme na Čísla, zlepšíme ta Vaše!