Hlavní obsah
Umění a zábava

Cestování do éry dinosaurů - Země dinosaurů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

„Z obrázků vyplývá, že to byl šťastný a svobodný život. Různé archeologické nálezy zas dokazují, že to bylo kruté a tvrdé, dalo by se to charakterizovat - o přežití!“

Článek

Včera večer se mi rozsypalo trochu zrnkové kávy. Původně jsem nevěděl, co na první pohled výjev připomíná.

Fotku jsem upravil v počítači, a tak se mi objevili nádherní a milí pravěcí ještěři, jako bych byl opravdu v éře dinosaurů.

Foto: Václav Kovalčík

Cesta do éry dinosaurů originál

Fotku jsem upravoval dlouho do noci, až jsem se rozhodl, že vzniknou tři kompozice: Cesta do éry dinosaurů - originál, Země dinosaurů a její přiblížení v detailech.

Pořád mě překvapují uvedené náhody, které mě vracejí, jak se na naší planetě tehdy kdysi před námi žilo.

Foto: Václav Kovalčík

Země dinosaurů

Z obrázků vyplývá, že to byl šťastný a svobodný život. Různé archeologické nálezy zas dokazují, že to bylo kruté a tvrdé, dalo by se to charakterizovat - o přežití!

Foto: Václav Kovalčík

Země dinosaurů přiblížení

Jsem tedy rád, že se zachovali potomci pravěkých dinosaurů - dnešní plazi v přírodě, jež také chováme v domácnostech a zoologických zahradách.

Možná už existuje, či bude existovat, stroj času na cestování do minulosti a budoucnosti. Kdo ví, jestli někdy a někde. Toť záhadou.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz