Hlavní obsah
Umění a zábava

Velikonoční abstrakce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce

Velikonoce jako svátky jara pro mě ještě neskončily. Pokračují v tvůrčím umění. Chtěl jsem abstrakce zveřejnit dříve, ale o hlavních svátcích jsem pociťoval nával všemožných inspirací.

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 2

Velikonoce jako svátky jara pro mě ještě neskončily. Pokračují v tvůrčím umění. Chtěl jsem abstrakce zveřejnit dříve, ale o hlavních svátcích jsem pociťoval nával všemožných inspirací.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 3

Abstrakce připomínají barvy zdraví, velikonočních vajíček a dojmy kvetoucího jarního období. Mnohdy se dostávám do lidové (folklórní) tvorby tradičních zvyklostí.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 4

Mnohdy se obávám náporu supermoderní uspěchané doby.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 5

Velikonoce tedy nesmějí zaniknout, ale jsem toho názoru, že se mají prožít rozumně a pohodově v souladu s domovem, rodinou, přátelstvím a přírodou.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 6

I počítač může nás navrátit do tradic, co se týče Velikonočních kompozic. Vybral jsem tedy abstraktní vyjádření v digitálních malbách.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 7

A tak si přeji, aby se Velikonoce staly spíše odpočinkovým obdobím, a to s pohodovou tvůrčí činností.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 8

Velikonoce totiž máme pro zdraví, jak praví moudrý styl, jenž putuje životem.

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 9

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 10

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 11

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 12

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 13

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 14

Foto: Václav Kovalčík

Velikonoční abstrakce 15

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz