Hlavní obsah
Umění a zábava

Básně trochu jinak - Když by ses mohl Bože podívat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Wizard Michal by OpenAI DALL-E

Zkuste si přečíst básničku trochu jinak. Pusťte si hudbu z klipu umístěného pod ní. Zaposlouchejte se, podívejte se na obrázek a začněte číst. Říkávalo se, že slova mají čarovnou moc. Tak je nechte čarovat.

Článek

Když by ses mohl Bože podívat do mého života?

A použil bys k tomu moje oči…

Litoval bys mě?

Viděl bys všechny ty probdělé noci.

A všechny lži, co mě srazili na kolena.

Viděl bys myšlenky, které způsobily můj pád.

Tebe jsem obviňoval ze svojí vlastní zrady.

A křičel jsem, abych nenacházel klid.

Nechal jsem tě odejít ze svého srdce.

Jen tak jsem od tebe odešel.

Nemůže zaslechnout lásku ten, kdo válčí.

A pomsta se řine jako záplava.

Zavřený v kleci sebe sama.

Topím se v lásce, od které hledám klíč.

Až jednou uslyšíš mluvit milost Boha.

Slyš. Jsem tu nyní.

A to je jediná cesta ven.

❤️

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz