Hlavní obsah

Z rozhledny je vidět do celého kraje

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

I já, ačkoliv nikdy nespím (anebo právě proto), si občas potřebuju odpočinout. A co je lepší než turistika po okolí?

Článek

Nad krásným městem N. se vypíná vrch S., jehož prudké svahy spadají k řece a na vrcholu se tyčí stožár vysílače s rozhlednou. Světélko na jeho vrcholu mě fascinovalo, už když jsem odjížděl od svých nových známých druhý zářijový pátek večer, a proto jsem následující víkend, když mi to pracovní povinnosti dovolily, opustil šeď, nudu a blikající monitory své supermoderní základny a vystoupal po žábovitě zelené turistické značce (v závěru jsem však bohužel musel přesedlat na modrou) až na vrchol kopce k rozhledně.

Ten výhled mě, jakožto bytost zvyklou spíše na podzemní prostory tajných základen nebo mé přirozené prostředí močálů, naprosto uchvátil. Hluboké lesy i široká pole, vysoké hory i polabská nížina. Celá řada dalších rozhleden, úplně jsem si představoval, jak by se mezi nimi mohly předávat tajné signály. Vysoký stožár 618 m nad mořem se k tomu ostatně hodí mnohem líp než zastaralá kostelní věž dole ve městě…

I vám, přátelé, doporučuji jít se tam podívat. Třeba tam najdete i nějakou památku na mě…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám