Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Vystěhuj mě, když to dokážeš. Jsi přece hodná holka a já tvůj ex

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Blue bird/Pexels

Vystěhovat ex partnera ze svého bytu může být noční můrou. Především pro nás „hodné holky“. Ve jménu poklidného rozejití se nedokážeme udělat radikální krok.

Článek

Vystěhovat ex partnera není už jen „vyšší dívčí“, ale přímo doktorát ve škole života. I když vám nahrává skutečnost, že jste jediný vlastník bytu nebo domu. Neznamená to, že si sbalí jen tak svých pět švestek a odejde. Rozšířil se tu nešvar! „Nebude to také lehké drahá, mě se nezbavíš.“

A pokud zrovna nejste žena od rány, ale spíš pečlivě naprogramovaná hodná holka, máte několik měsíců co řešit. Jedete v programu, že je potřeba být dobrodějka, a to proto aby vás lidi nepomlouvali a měli rádi. To přináší benefity ve formě pochvaly, lásky a pocitu důležitosti. Jenže, copak taková dobračka se může zachovat tak drsně! Po zlém?! Když slýchávala:

„Nedělej ostatním, co nechceš, aby ti dělali oni!“

„No, představ si, že jsi v kůži ex, jak by se ti to líbilo, kdyby tě někdo chtěl hnát svinským krokem z domu!“

„Ty, ty, ty to se nedělá!“

Tak právě tyto vzorce vás uvězní i s ním v jednom obydlí na několik měsíců i roků. Místo radikálního řezu, který sice bolí, si dobrovolně prodlužujete trápení. Z neléčeného kazu vznikne chronický zánět.

S „bývalým“ na věčné časy a nikdy jinak není dobrá strategie. A to, že muži umí ukázat, jak jste zlá, bych mohla vyprávět nejen já. Výčitky (a je jedno, zda jste je u sebe nechala pár měsíců nebo rok):

„Ty jsi mě vyhodila a já musel spát na zablešené ubytovně s cizinci. Jak jsem se bál o život!“

„Jsem nemocný, to je z toho, že jsi mě tu nenechala spát! Nocoval jsem v autě! Venku mrzne!“

Tak to je pro HH těžký kalibr. Dostává ji do okamžiků, kdy emočně strádala a byla označována jako ta zlá, necitlivá, prostě fuj! A jakmile mu skočí na vějičku a snaží se narovnat si reputaci, padá zpět do své role. A s takovou to bude opět na věčné časy.

Společné děti jsou další slabinou v (ne)zdařené akci „kulový blesk“. Pochyby zda je nepoškodíte tím, že jim „seberete“ tatínka – je vlastně takové to, „ale Máňa říkala.“ Pokud tuto situaci přikořeníte slzami drobečků, kteří volají mezi vzlyky: „Tatínku neodcházej!“ A on jako třešničku svalí vinu na vás. Tak to je silná káva i pro otrlé.

Přesto se dá ukončit všechno toto trápení. Ano, radikální řez by byl to nejrychlejší řešení. Ale i ten chronický stav se dá řešit. Další články budou právě o tom.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz