Hlavní obsah
Názory a úvahy

Co trápí většinu z nás

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Úvaha o tom, kam by se měla odebírat tuzemská politika v oblasti energetické soběstačnosti.

Článek

V úvodu bych chtěl nastínit, že mi nevadí směřování naší zahraniční politiky v EU ani podpora lidí, kteří utíkají před válečným konfliktem ve své zemi. Ale.

Poslední dobou se tak nějak zapomělo (alespoň ve zprávách tohoto webu) na to, co tíží převážnou většinu domácností v naší zemi. Drahota. Dobře. Budiž. Je to dáno i vlivem z venku. Myslím tím drahotu vyvolanou inflací a týkající se základních lidských potřeb.

Já mám na mysli jinou drahotu. A tím se dostávám k tomu, proč jsem v úvodu svého článku napsal „úvaha“

Tím je zamyšlení se nad energetickou drahotou. Stropování cen, jejich uvolňování či zrušení stropu. Proč k tomu vůbec došlo? Stát si dostatečně neohlídal jedno ze zásadních bezpečnostních rizik, a to je dostatek el. energie pro všechny. Kolaps burzy s elektřinou, která v podstatě nikdy nefungovala. Atd, atd.

To čím svítíme, co nám ohřívá vodu. Tato komodita se nedá uskladnit do Státních hmotných rezerv. A proto a díky tomu je můj názor, že tento produkt už nepatří mezi ekonomické komodity ale je to spíš lidské právo mít k dispozici tento zdroj. Na rozdíl od veškerých možných příspěvků, dotací, sociálních dávek, je to měřitelná veličina.

To snad stojí za zvážení. Představitelé našeho státu. Byli bychom první.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám